Így lesz 30 000 db műanyag flakonból mindössze 2!

  • Nagy magyar márkák a fenntarthatóság mellett 

Az évek múlásával egyre inkább egyértelművé válik, hogy a fenntarthatóság és a környezeti hatások figyelembe vétele nélkül ma már egy márka sem életképes. Ideje komolyan venni a környezeti és társadalmi felelősségét, és fenntartható üzleti gyakorlatokra törekedni. Hazánk vezető márkái közül többen is kiemelkednek ezen a téren, amikor pedig a különböző szektorból érkező magyar márkák összefognak, akkor születnek az igazán jó megoldások. 

A szállodaipari trendek alapján jól tetten érhető, hogy az átlagos szállóvendéget foglalkoztatja a fenntarthatóság ügye. Az ökológiai lábnyom csökkentését eredményező lehetőségek, például a környezetbarát szállodák iránt egyre fokozódik az érdeklődés. Ugyanez a helyzet a szépségiparban is. Bár a kozmetikai ipar – minden évben – 120 milliárd darab műanyag csomagolóanyaggal szennyezi a környezetet, mára már mindenki egyetért abban, hogy azok a módszerek és termékek, amelyek a szépséget szolgálják, nem árthatnak közben a természetnek. A két terület pedig sokszor támogatja egymást ebben a témában. A több mint 40 hazai és nemzetközi díjjal is elismert Vintage Beauty és „Az év zöld szállodája” kitüntetéssel korábban elismert Thermal Hotel Visegrád**** kapcsolata nagy múltra tekint vissza, hiszen hazánk kiemelkedő szépségmárkája immár 6 éve szállítja a lakosztályok és  prémium szobák ajándékait, a wellness részlegen található lakossági termékeket és természetesen a hotel kozmetikájában található kezelések alapanyagait is. 

Májustól azonban szintet léptek és az összes helyiségben, 56 szobában és 10 lakosztályban is jelen lesz a márka funkcionális tisztálkodó kozmetikumokkal, nem is akárhogyan! Naturix minősített natúr termékeket fejlesztettek, melyet újratölthető flakonba zártak és az ennek elhelyezésére alkalmas saját falikart is gyártottak. Az eredmény? Kevesebb szemét, kevesebb szállítási költség, kisebb ökológiai lábnyom. 

10 000 db vendégéjszaka, 30 000 db műanyag flakon

„A termékek 99,5%-ban természetes összetételűek és dermatológiailag teszteltek, magyar fejlesztéssel és magyar gyártással készültek. Nem beszélve arról, hogy minimális csomagolásos rendszerrel és elhanyagolható logisztikai költséggel kerülnek szállításra, mely mind a környezeti terhelés minimalizálását szolgálják. Ha azzal számolunk, hogy átlagosan 10 000 vendégéjszaka van egy szállodában, és feltételezzük, hogy mindenhova jut 1 kis flakon tusológél, sampon és folyékony szappan, akkor ezzel az innovatív megoldással 30 000 db kis műanyag flakont tudunk kiváltani. És ez csak 1 szálloda.” – mondta Szakonyi Eszter, a márka alapítója. „Innentől kezdve a szállodába látogatók a Vintage Beauty Purple Plum Folyékony Szappanjával és Vintage Beauty Purple Plum 2:1 sampon:tusológél termékével is találkozhatnak.” – tette hozzá. 

Nemzetközi színvonalú lokális magyar márka 

A Thermal Hotel Visegrád****superior számára már a kezdetektől fontos, hogy ne csak a tökéletes kikapcsolódáshoz biztosítsa a legjobb feltételeket, hanem mindenki közös jövőjére is fókuszáljanak, így rendkívül elkötelezettek a fenntarthatóság mellett. Nem véletlenül nyertek díjat is ebben a kategóriában: az Utazó Magazin „Az év zöld szállodája” kitüntetéssel ismerte el fenntarthatósági törekvéseiket. 

„Saját erőfeszítéseinken túl az is fontos számunkra, hogy olyan partnerekkel dolgozzunk együtt, akik szintén elkötelezettek a környezetbarát megoldások mellett. Erről szerencsére nemcsak mi gondolkodunk így. Azt látjuk, hogy a turizmusban is kiemelten fontos céllá vált a fenntarthatóság, egyre több szálláshely helyezi előtérbe a zöld megoldásokat. A Thermal Hotel Visegrád****superior számára lényeges, hogy ezen a területen is trenddiktáló legyen, és olyan környezetbarát lehetőségekkel járhassunk élen, amelyekre méltán lehetünk büszkék. A Vintage Beauty környezetbarát törekvéseinek, finom termékeinek és a pozitív visszajelzéseknek ismeretében büszkén és örömmel fűzzük szorosabbra az együttműködést a jól ismert kozmetikai márkával.” – nyilatkozta Nagy-Bándli Zsófia a hotel stratégiai igazgatója. 

- bdpst24.hu

Check Also

Honest brokers: a magyar EU-elnökség prioritásai

A június 18-án bemutatott magyar elnökségi program elemzése Magyarország veszi át 2024. július 1-jén az …