Látványos flashmob a Groupama Arénában a biztonságos közlekedésért

A Groupama Biztosító évek óta kiemelt figyelmet fordít a biztonságos közlekedés elősegítésére. Idén ősszel az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottságával összefogva egy izgalmas megmozdulás keretében hívták fel a figyelmet a láthatóság fontosságára.

Láthatóság=Biztonság, áll az ORFK-OBB szlogenjében, mely ilyenkor, októberben különösen aktuálissá válik. Egyre rövidülnek a nappalok, a közelgő óraátállítás után pedig még többet közlekedünk majd szürkületben, sötétben. A megfelelő láthatóság kulcsfontosságú a balesetek megelőzésében.

A Groupama Arénában október 20-án megrendezett Ferencvárosi TC – Fehérvár FC labdarúgó mérkőzésén a Groupama Biztosító és az ORFK-OBB egy flashmob szervezésével szó szerint ráirányította a figyelmet a láthatósági eszközök fontosságára. A mérkőzés előtti percekben ugyanis lekapcsolták a Groupama Aréna világítását, miközben 200 egymás mellett ülő önkéntes láthatósági mellényt, sapkát és világító karpántot vett fel. A sötétben ezután a szemközti oldalról reflektorok világították meg a felkiáltójelet formázó tömeget, így látványosan kirajzolódott, hogy mennyire jól visszaveri ruházatuk a fényt, mennyivel jobban észrevehetők, láthatók ők, mint a stadionban helyet foglaló többi szurkoló.

„Nagyon örülünk, hogy az ORFK-OBB őszi balesetmegelőzési kampányának részeseként egy formabontó eseménnyel közösen hívhattuk fel a szurkolók figyelmét a láthatósági eszközök felelős használatára. A mérkőzés előtti különleges megmozdulásunkat nemcsak a helyszínen lévők, hanem a TV-közvetítést néző szurkolók is láthatták, így reméljük, valóban nagyon sok emberhez jutott el figyelemfelkeltő akciónk üzenete. Abban is biztos vagyok, hogy azok számára, akik a családi szektorban kipróbálták az ORFK-OBB kitelepülésének izgalmas prevenciós játékait, még jobban bevésődnek a biztonságos közlekedés alapvető szabályai” – mondta el Koháry András, a Groupama Biztosító kommunikációs és PR igazgatója.

„Az ősszel bekövetkező közlekedési balesetek előfordulásában gyakorta szerepet játszik, hogy a gépjárművezetők nem az időjárási-, látási- és útviszonyoknak megfelelően vezetik járműveiket. Az autósok mellett a kerékpárosoknak és a gyalogosoknak is érdemes figyelni, mert a biztonságuk alapja, hogy a forgalom többi résztvevője időben észrevegye őket. Erre próbáltunk szó szerint „rávilágítani” a nem mindennapi figyelemfelhívásunkkal, hiszen egy-egy láthatósági eszköz használatával, viselésével is sokat tehetünk a saját biztonságunk érdekében.  Aki pedig a mérkőzés kezdete előtt ellátogatott a szurkolói zónában az ORFK-OBB standjához, az kipróbálhatta, hogy miért is fontos a biztonsági öv viselése, vagy lemérhette, hogy jelenlegi KRESZ tudása elegendő-e a biztonságos közúti közlekedéshez. Ezen kívül játékos feladatokkal, VR-szemüveggel és egyéb szimulátorokkal is készültünk a látogatók számára. Bízom benne, hogy a szurkolók nem csak a mérkőzés izgalmaira fognak emlékezni” – mondta el Berzai Zsolt r. alezredes, az ORFK-OBB főtitkára.

„Örömmel tölt el bennünket, hogy a SPORTFIVE Hungary, mint a magyar rekordbajnok Ferencváros kizárólagos marketing- és szponzorációs ügynöksége, az FTC-vel közösen aktívan részt vehetett ebben a különleges akcióban, amely a Groupama Arénában valósult meg. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy régi és kiemelten fontos partnerünkkel, a Groupama Biztosítóval, valamint az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottságával közösen hívhattuk fel a figyelmet a láthatóság fontosságára. Egy ilyen kezdeményezést csak támogatni lehet, hiszen mindannyiunk érdeke, hogy az utakon minél kevesebb baleset történjen. Az idén 125 esztendős FTC és ügynöksége, a Sportfive bízik benne, hogy a megmozdulás elérte célját, és sikerült szurkolóink figyelmét is felkelteni, hiszen a közlekedésbiztonság mindannyiunk felelőssége” – mondta el Igaz András, a SPORTFIVE Hungary vezérigazgatója.

- bdpst24.hu

Check Also

Sikkes őszi alapdarabok az egész családnak a Lasocki legújabb kollekciójában!

Már a CCC-ben!  A trendszetterek legnagyobb örömére új kollekcióval tért vissza a Lasocki! A márka …