Az InStyle új digitális kiadvánnyal nyitja meg a jövőt

  • A divat most még elérhetőbb és interaktívabb

A Marquard Group Hungary Kft. büszkén mutatja be az InStyle első digitális lapszámát, amely nem csupán vizuális megújulást hoz, hanem kereskedelmi és interaktív lehetőségeket is kínál olvasóinak.  Az innovatív kiadvány a digitális és print világ legjobb elemeit ötvözi, és új szintre emeli a felhasználói élményt, ahogy a divatkedvelők közelebb kerülhetnek kedvenc márkáikhoz, mint valaha.

A címlapon Trokán Nóra színésznő tündököl, aki lenyűgöző személyiségével és stílusával tökéletesen képviseli az InStyle üzenetét. A kiadványt az új lehetőségek tárháza teszi igazán különlegessé: az interaktív tartalmak révén az olvasók azonnal kapcsolatba léphetnek a legfrissebb divattrendekkel, sőt, akár közvetlenül meg is vásárolhatják a kiadványban bemutatott darabokat.

Az új digitális lapszám megvalósításában az answear.hu az InStyle együttműködő partnere, amely biztosítja, hogy az olvasók a legdivatosabb kollekciókhoz férhessenek hozzá, egy kattintással elérve a bemutatott darabokat. Ez az innovatív partnerség egyesíti a divatot és a technológiát, így nyújtva még magasabb szintű vásárlói élményt.

 

Szabó Zsolt, a Marquard Group Hungary Kft. kereskedelmi igazgatója így nyilatkozott az újítás kapcsán: „Az új digitális címlap nem csupán vizuális újítás, hanem kereskedelmi lehetőségeket is magában hordoz. Az interaktív elemek révén a legújabb divattermékek közvetlenül elérhetők és megvásárolhatók. Olvasóink a divatbemutatók hangulatát most még közelebbről élvezhetik, miközben kedvenc darabjaikat azonnal beszerezhetik. Ez a megoldás nemcsak a látványosságot növeli és vásárlói élményt nyújt, hanem valódi lehetőséget kínál hirdető partnereink kreatív megoldásainak megvalósítására.”

A digitális kiadvány egyedi megoldásai nem csupán az olvasók, hanem a hirdető partnerek számára is új perspektívákat nyitnak. A platform lehetővé teszi, hogy kreatív módon mutassák be termékeiket egy prémium környezetben, ahol az elegancia és a stílus találkozik a modern technológiai újításokkal.

„Nagyon büszkék vagyunk kiadónk első digitális kiadványára, amelyben a printben megszokott magas minőségi dizájn és innovatív online megoldások keverednek, ezzel pedig egy teljesen új felhasználói élményt sikerült létrehoznia az InStyle szerkesztőségének. Egy olyan prémium kiadványt készített a csapat, amire a magyar piacon eddig nem volt példa, és ezzel új szintre tudtuk emelni a digitális kiadvány fogalmát” – mondta Birta Brigitta, a Marquard Group Hungary Kft. megbízott tartalomigazgatója. 

Az új InStyle digitális lapszám mérföldkő a magyar divatipar és digitális kiadványok világában, amely az answear.hu partnerségének köszönhetően a vásárlói élményt egy új dimenzióba helyezi.

- bdpst24.hu

Check Also

IBANFIRST ELEMZÉS: Három hét az amerikai választásokig

Hogyan hatna egy Kamala Harris-kormány a nemzetközi kereskedelemben érintett magyar cégekre? Nem titok, hogy Donald …