A Sziget Fesztivál résztvevői idén egy harmadik taxidrosztot is használhatnak a H-hídnál

Idén a Sziget szervezői a Bolt taxiszolgáltatóval együttműködve több újítást vezetnek be annak érdekében, hogy megkönnyítsék és biztonságosabbá tegyék a fesztiválozók utazását. Az új intézkedések közé tartozik, hogy a Bolt taxik utasai számára a szervezők megnyitották a H-híd előtt a forgalmat, és a Hajógyári-szigeten belül egy újabb taxidrosztot is kialakítottak. Ugyancsak újítás lesz, hogy a Bolt taxialkalmazás felülete napszaktól függően változik a gyorsabb és gördülékenyebb hazajutás érdekében.

A Sziget Fesztivállal partnerségben a Bolt immáron harmadik alkalommal szállítja hivatalos taxipartnerként a fesztiválozókat, ebben az évben ugyanakkor több újdonságot is bevezetnek, ami nem csak megkönnyíti, de biztonságosabbá is teszi a Szigetre érkezők és az onnan hazaindulók közlekedését. 

Az egyik fontosabb változás, hogy idén a szervezők az Óbudai-sziget legfontosabb gyalogos összekötőjeként szolgáló K-híd mellett a sziget déli részén található H-híd irányába is megnyitják a taxiforgalmat a Bolt utasai előtt, így itt a taxiszolgáltató a Hajógyári szigeten belül egy újabb Bolt taxidrosztot is kialakított. 

Az alternatív be- és kilépési pont szerepe az utolsó koncertek végeztével biztonsági szempontból is kiemelt lesz, mivel a hazainduló tömeg feltorlódása a második kijáratnak köszönhetően jelentősen csökkenthető.

Szintén újdonság, hogy a rendezvény ideje alatt napszaktól függően megváltozik a Bolt taxialkalmazásának felülete. Napközben, reggel 6 és este 18 óra között az applikáció felajánl két választható utasfelvételi pontot (K-híd vagy H-híd), és ezután rendelhető autó a kiválasztott célállomásra. A rendszer ekkor pontos útbaigazítást is ad, hogy a felhasználók hogyan juthatnak el a droszthoz, ahol külön Bolt személyzet is segíti az eligazodást.

A fesztivál esti csúcsidőszakában ezzel szemben a szolgáltatás némileg másképp működik a gördülékenyebb hazajutás érdekében. Este 18 és reggel 6 óra között a nagy forgalom miatt, a közvetlen appon keresztüli rendelés helyett a droszthoz való gyalogos eljutással biztosíthatja a szolgáltató, hogy az utasok minél gyorsabban és zökkenőmentesebben találjanak szabad autót, elkerülve ezzel a hosszú várakozási időket. 

- bdpst24.hu

Check Also

TÉNYLEG A GAZDAGOK HOBBIJA A KASZINÓZÁS? 

Egy idén nyáron készült reprezentatív kutatás szerint a kaszinókban még sosem jártak közel 50%-a gondolja …