Új kategóriák, nagy példaképek – Átadták a JOY Social Media Award idei díjait

  • Tóth Andi nyerte a díjátadó legújabb, #mérföldkő kategóriáját a közönségszavazatok alapján.

Nyolcadik alkalommal osztották ki a JOY Social Media Award díjait, amellyel a magazin évről évre a közösségi média sztárjait jutalmazza, emellett pedig mindig egy-egy fontos társadalmi ügyre is reflektál. A jelölteket a szerkesztőség választja ki a népszerűségi statisztikák, az olvasói visszajelzések és a szakmai szempontok alapján, azonban a díjról – az egy hónapon át tartó szavazási időszak alatt – a közönség döntött. 

A #Brandépítő kategóriában azokat jelölték, akik ismertségüket felhasználva saját márkájukat építik magas színvonalon. Közülük a legtöbb szavazatot az RTL népszerű műsorvezetője, Lilu kapta.

A #Hallgasshazait kategória az év kiemelkedő hazai zenei előadóiról szólt – itt Magyarország egyik legsikeresebb női lemezlovasa, Metzker Viki győzedelmeskedett. Az újdonsült #Innovátorok kategóriában olyan startup cégeken volt a fókusz, amelyek újításaikkal jobbá teszik az emberek életét. Itt az ételpazarlás ellen aktívan küzdő Munch vitte haza a díjat. Idén visszatért a #JOYFitt, amely az egészséges életmódot hirdető tartalomgyártóké, és ebben a kategóriában Kempf Zozo kapta a legtöbb szavazatot.

Újra megérkezett a #KépernyőKedvence kategória is, amelyben azok a közönségkedvenc médiaszereplők kaphattak elismerést, akik képesek a tévénézőket a képernyő elé szögezni. A kategória nyertese a Dancing with the Stars versenyzője és a Zsákbamacska műsorvezetője, Telegdy Dániel lett. A #Lélekmentő kategóriában azokat a pszichológusokat és szakértőket ismerték el, akik közösségi oldalaikon nyíltan beszélnek a mentális betegséggel fenyegető problémák tabusításáról és segítséget is nyújtanak tanácsaikkal. A kategóriában dr. Hevesi Kriszta vihette haza a díjat.

A #Példakép már igazi visszatérő, idén az Olvasásnépszerűsítés került a fókuszba, a díjat pedig végül Kollár Betti vehette át.

A vadonatúj #Mérföldkő kategória azokra az előadókra koncentrált, akik 2024-ben fontos szakmai mérföldkövet ünnepelnek, itt Tóth Andi győzedelmeskedett. A #TikTokDokik szintén újdonság a JOY Social Media Award történetében, ebben a kategóriában azokat a tartalomgyártókat díjazták, akik első kézből adnak hiteles információkat betegségekről. Itt dr. Kulja András nyert.

Idén indult a #Világnézet is, ebben olyan Magyarországon élő külföldi tiktokkereket díjaztak, akik nap mint nap megmutatják, milyen az ő szemüvegükön keresztül az országunk. A kategória nyertese Willie Gevertz lett.

A JOY Social Media Award 2024-es jelöltjei és győztesei (kiemelve):

#BRANDÉPÍTŐ: Lilu – Body+Me, Axente Vanessa – Essa World, Ördög Nóra – Nora Beauty, Tomán Szabina – Toman Diet

#HALLGASSHAZAIT: Mihályfi Luca, Metzker Viki, Manuel

#INNOVÁTOROK: Activé Fibershake, Munch, Talk@Ease, CupRevolution

#JOYFITT: Kempf Zozo, Gökler Krisztina, Toppler Dorina, Késely Ajna

#KÉPERNYŐKEDVENCE: Telegdy Dániel, Krausz Gábor, Pető Brúnó, Gáspár Kata

#LÉLEKMENTŐ: Fuller Bianka, Mélylevegő Projekt, dr. Hevesi Kriszta, Sarkadi Bálint

#MÉRFÖLDKŐ: Halott Pénz, Tóth Andi, Wellhello, Tóth Vera

#PÉLDAKÉP – Olvasásnépszerűsítők: Bóna Bianka, Kollár Betti, Nagy Vivien – Fifty Pairs Of Shoes Vivi, Balanyi Daniella – 10 Kicsi Könyv

#TIKTOKDOKIK: Molnár Janka Sára, dr. Ispán Dávid, Gyuris Rita, dr. Kulja András

#VILÁGNÉZET: Sol Maxwell, Willie Gevertz, Phonwaing Saranporn, Fernanda Marx

- bdpst24.hu

Check Also

A következő nemzedékek reálértelmiségét nevelik

most őket díjazzák 2,5 millió forinttal 24. alkalommal lehet jelölni a reáltárgyak legjobb oktatóit a …