A Binance CRYPTO parfümmel csábítja a nőket a kriptotérbe

A nők fontos szerepet tölthetnek be a kriptoeszközök forradalmában: a Binance támogatja, hogy mindenki részt vegyen a pénzügyi világ átalakulásában és a kriptovaluták felemelkedésében. A CRYPTO parfüm egy reklámfilmsorozattal mutatkozik be a nagyközönségnek. A kommunikáció a prémium illatszermárkák reklámkampányainak stílusát követi, ám valójában kihívást intéz a konvenciók felé, megkérdőjelezve a kriptovaluták körül kialakult társadalmi konszenzust.

A Binance, a világ egyik vezető blokklánc ökoszisztémája, úgy határozott, összeköti a pénzügyek világát az illatokéval, ezért CRYPTO néven prémium illatszermárkát dobott a piacra. A kezdeményezés mögött a Binance női marketing vezetői állnak, akik formabontó marketing kampányuk indítását a Nemzetközi Nőnapra időzítették. A kampány egy tágabb program része, amellyel a Binance azt szeretné elérni, hogy több nő ismerkedjen meg a kriptopénzek világával, és hogy maga a kriptotér sokszínűbbé váljon. 

A GWI adatszolgáltató ügynökség által összeállított Digital 2024 Global Overview Report szerint a nők részvétele a kriptoiparágban jóval alacsonyabb, mint a férfiaké minden korcsoportban. Ez a különbség azt a régóta fennálló nemi egyensúlytalanságot tükrözi, amely az egész pénzügyi szektort jellemzi. Szerepet játszanak benne társadalmi beidegződések, az egyéni kockázatvállalási hajlam különbözőségei, és az az általános nézet is, amely szerint a kriptó elsősorban a férfiak terepe. 

A CRYPTO parfüm egy reklámfilmsorozattal mutatkozik be a nagyközönségnek. A kommunikáció a prémium illatszermárkák reklámkampányainak stílusát követi, ám valójában kihívást intéz a konvenciók felé, megkérdőjelezve a kriptovaluták körül kialakult társadalmi konszenzust.

Bátor, egyedülálló, és szándékosan formabontó: a CRYPTO valójában nem egy eladásra szánt illatszer, hanem egy üzenetet közvetít a nők felé arról, hogy fontos szerepet tölthetnek be a kriptoeszközök forradalmában” – állítja Rachel Conlan, a Binance marketingigazgatója. „Saját magam tapasztaltam meg a kriptoiparban dolgozva, hogy mennyire fontos szerepet visznek azok a nők, akik veszik maguknak a bátorságot és belépnek ebbe a térbe. Azért vagyunk itt, hogy elmondjuk más nőknek is, ne csak kívülálló szemlélői legyenek az eseményeknek. Törjék csak át azt a bizonyos „üvegplafont”, kérdőjelezzék meg az uralkodó nézeteket, és váljanak részeseivé a most zajló digitális forradalomnak, amely át fogja alakítani a pénzügyek világát is.

A kezdeményezése elsődleges célja az, hogy bátorítsa a nőket a kriptovaluták világának felfedezésére. A Binance ezt most azzal is ösztönzi, hogy az első 5000 nőnek, aki sikerrel teljesíti a kezdőknek szóló kriptovaluta kurzust a Binance Akadémián, 25 dollárt ajándékoz USDT token voucherek formájában. 

A Nemzetközi Nőnapra időzítve a Binance több személyes találkozót is tervbe vett, amelyeket a helyi piacain fog lebonyolítani. Ezeket a közösségi médiában zajló és a felhasználók által kreált tartalmakra épülő kampány egészíti ki. Mindezek összességében arra irányulnak, hogy egy tartalmas párbeszéd alakuljon ki arról az egyre jelentősebb szerepről, amelyet a nők töltenek be a kriptotérben. Az is cél, hogy felhívják az emberek figyelmét arra, hogy a kriptovaluták sokféleképpen képesek megkönnyíteni a nők mindennapjait, kezdve azzal, hogy megadják a karrierépítéshez szükséges pénzügyi szabadságot, de számtalan egyéb módon is. 

A Binance ezzel a kampánnyal is bizonyítja elkötelezettségét a sokszínűség és az esélyegyenlőség megteremtése iránt a kriptotérben, illetve támogatja a vállalat egyéb, a nők helyzetének javítását célzó kezdeményezéseit az egész világon. 

Rachel Conlan mindezekkel kapcsolatban elmondta: „A kriptó egyetemes – azért jött létre, hogy minden ember életét jobbá tegye. Ideje tennünk azért, hogy a nők se maradjanak ki a pénzügyeket érintő forradalmi változásokból. Mi a Binance-nél épp ezért dolgozunk. A befogadás melletti elköteleződésünk nem merül ki puszta szavakban: nem csak beszélünk, hanem teszünk is azért, hogy a nők megkapják azt a támogatást az edukáció terén, amire szükségük van ahhoz, hogy képesek legyenek a saját kezükbe venni a pénzügyeik intézését, és hogy a digitális gazdaság aktív részesei váljanak.

A Crypto is Yours kampány részleteiről és arról, miként érdemes elkezdeni a kriptovalutákkal való ismerkedést, a Binance erre dedikált hivatalos oldalán lehet bővebb tájékoztatást szerezni. 

https://www.binance.com 

- bdpst24.hu

Check Also

Egyre több turista fizeti kriptóval az utazásait

Az idei nyár több olyan utazási irodának is hatalmas fellendülést hozott, amely kriptovalutát is elfogad. …