A mellrák elleni küzdelem meghatározó szereplője, az Egészség Hídja – Összefogás az Egészségért, a Mellrák Ellen Egyesület és az egészségtudatos termékek területének egyik legismertebb hazai szakáruháza, a Herbaház között támogatási együttműködés jött létre, amely szerint idén októberben – amely hónap hagyományosan a mellrák elleni küzdelem hónapja világszerte – a Herbaház egy kiemelt termékköre bevételének 1 százalékát az Egészség Hídja Összefogás számára adományozta.
Ünnepélyes keretek között került átadásra a Herbaház adománya az Egészség Hídja Összefogás számára – az együttműködés egy hónapja alatt közel 400 000 forint gyűlt össze a vásárlók segítségével
A kampányban a Herbaház mind a nyolc áruháza és a webáruháza is részt vett. A Herbaház tipp! – TOP ÁR termékkör egy olyan szegmenst képvisel a Herbaház választékában, amely valamennyi termékcsoportot – étrend-kiegészítők, mentes, reform, vegán élelmiszerek, kozmetikumok és öko háztartási cikkek – lefed, különösen jó ár/érték aránnyal. Részt vett a kampányban a Herbaház egyik beszállító partnere, a BioCo is, amelynek kiemelt terméke, a BioCo csipkebogyós retard C-vitamin csaknem megkétszerezte a forgalmát októberben.
„Örülök, hogy ezzel a sikeres kampánnyal is támogatni tudjuk az Egészség Hídja Összefogás tevékenységét, amelyet rendkívül jelentősnek tartunk, és amely különösen közel áll a szívünkhöz” – mondta Balogh Judit, a Herbaház marketingvezetője.
„A kampányba bevont Herbaház tipp! – TOP ÁR termékkörnek már korábban is a rózsaszín volt a márkán belüli színe – ez adta az ötletet, hogy ezt a szegmensünket kössük össze az adományozással. A vásárlóink is igen nagy szimpátiával fogadták ezt a kezdeményezést – a jövőben is szeretnénk folytatni az együttműködést az Egészség Hídja Összefogással” – mondta Balogh Judit.
Világszerte évről évre 2 millió felett van az újonnan diagnosztizált mellrákos betegek száma. Csak Magyarországon miden évben 2000 felett van azoknak a nőknek a száma, akik mellrák következtében vesztik életüket. Ugyanakkor a mellrák már a korai fázisban is jól diagnosztizálható, és a korai felismerés jelentősen javítja a gyógyulási esélyeket.
„Köszönjük a Herbaház adományát, amely hozzájárul ahhoz, hogy még több emberhez jussanak el az üzeneteink az emlőrák betegségről és a korai felismerés szerepéről” – mondta Báródi Edit, az Egészség Hídja Összefogás Egyesület titkára. „Magyarországon még mindig sokan vannak, akik nem használják ki a szűrési lehetőségeket, és ebből következően sajnos sokan vannak azok is, akiket már csak a betegség előrehaladottabb stádiumában diagnosztizálnak. Sokat tehetünk annak érdekében, hogy a jelenleginél jóval többen küzdjenek meg eredményesen a betegséggel.”
A mellrák elleni küzdelem hónapja alatt a Herbaház közel 15 000 vásárlója tett a kosarába rózsaszínnel jelzett Herbaház tipp! – TOP ÁR terméket, hozzájárulva ehhez az Egészség Hídja Összefogás támogatásához.