A SsangYong és Thuróczy Szabolcs folytatják a közös kalandokat

A SsangYong Magyarország ismét Thuróczy Szabolcs főszereplésével forgatott reklámfilmeket, amelyekből kiderül, hogy a legszigorúbb apósjelöltet is elvarázsolja a márka legújabb modellje, a Torres. 

Idén ősztől a hazai piacon is elérhető a dél-koreai SUV specialista kalandokat és a hétköznapokból való kiszakadás lehetőségét megtestesítő legújabb modellje, a SsangYong Torres.

A márka Thuróczy Szabolccsal fogott össze a modell nagyközönséggel való megismertetése és népszerűsítése érdekében. A SsangYong Magyarország nem először dolgozik együtt a neves színésszel, aki filmes és színházi szerepei mellett olyan sorozatokból is ismerős lehet a hazai nézőknek, mint a Valami Amerika, a Marsra magyar!, A Király, A Besúgó, az Aranyélet vagy a Társas játék. Míg 2021-ben koreai nyelvtudását csillogtatta meg Thuróczy, tavaly az „arcát adta” a márkának a CGI-technológiával készült reklámokban. Idén a SsangYong rendhagyó, humoros kommunikációját új szintre emelték: egy kétrészes, dramaturgiai csavarokkal teli történettel mutatják be a márka legújabb SUV-ját.

Az első részben Thuróczy Szabolcs mellett a SsangYong nagykövetei, Nyári Dia színésznő és Berki Krisztián olimpiai bajnok, többszörös világ- és Európa-bajnok tornász is feltűnnek, és kiderül, hogy a Torres még egy szigorú apából, apósjelöltből is képes rajongást kiváltani. A második epizódban a 10 990 000 Ft-os indulóárú, a kategóriájából a kiváló ár-érték arányával, a dizájnjával, a koreai minőségével és a magas alapfelszereltségével kitűnő modell olyan termékelőnyei is szerepet kapnak, mint a 703 literes alapcsomagtér, az Adaptív LED fényszórók vagy a két érintőképernyős LCD kijelző. A történet szerint a második filmben a koreai autó „feelingje” teljesen hatalmába keríti a főhőst, aki autós reklámban meglepő módon táncra perdül egy K-pop számra – azt szimbolizálva ezzel, hogy micsoda felszabadító erő rejlik a Torresben, hisz a segítségével kiszakadhatunk a hétköznapokból.

„Nem volt kérdés, hogy idén is fejlesztünk lokális tartalmat, és az is egyértelmű volt, hogy Thuróczy Szabolcs lesz a főszereplőnk, de a storytelling segítségével humoros formában a két másik nagykövetünket, Nyári Diát és Berki Krisztiánt is be kívántuk hozni a „SsangYong filmek univerzumába”. A korábbi filmjeinkhez hasonlóan az volt a célunk most is, hogy a reklámzajból kitűnve rendhagyó formában gyártsunk tartalmat. Azt gondolom, hogy az első film storytelling formájával és a második film extravagáns tánckoreográfiájával ezt sikerült is elérnünk, de kíváncsian várjuk a célcsoport reakcióját, hiszen elsősorban számukra szerettünk volna maradandót alkotni” – mondta Horváth Patrik, a SsangYong regionális marketingvezetője

Új SsangYong Torres: Az első randi

Táncra hív a SsangYong Torres

https://autowallis.com/

https://www.ssangyong.hu/ 

- bdpst24.hu

Check Also

Bridgestone abroncsokon gurul a 925 lóerős szuperautó

Egyedi, ultranagy teljesítményű gumiabroncsot fejlesztett a Bridgestone az új Audi e-tron GT család számára. Az …