Az Aleph egyesíti globális márkáit

A vállalat One Brand kezdeményezése hazai szinten a Httpool by Aleph-et érinti, továbbá erős növekedési platformot teremt a piaci terjeszkedéshez, a több szolgáltatásra kiterjedő kereszt-értékesítéshez, és a stratégiai felvásárlásokhoz.

Az Aleph Group, Inc. elindítja „One Brand” nevű kezdeményezését, amely egyedülálló márkakínálatát – Httpool by Aleph – az Aleph név alatt egyesíti.

Az Aleph szakértelme abban rejlik, hogy hirdetők ezreit fogyasztók milliárdjaival kapcsolja össze világszerte, és a digitális hirdetések által piacokat teremt a helyi vállalkozások számára a növekedéshez. A csoport több, nagyrészt regionális márkája a Httpool, az IMS Internet Media Services, az Ad Dynamo és a Connect Ads volt, illetve a világ vezető platformjai, hirdetői és ügynökségei számára kiváló reklámtechnológiai partnerként szolgált.

A Buenos Aires-i és dubaji székhelyekkel rendelkező Group jelenlegi intézkedése alapján azonnal átnevezi a Httpool by Aleph-et Magyarországon, valamint a márkák többségét* Aleph-re, és ezzel egy egységes, globális, helyi szakértőkből álló ökoszisztémát hoz létre. Ez az Aleph középtávú növekedési stratégiáját is támogatja: a vállalat célja 2026-ra, hogy több mint 60 vezető digitális platformmal legyen partner, amelyeket támogatva innovatív hirdetési megoldásokat kínál az ügyfeleknek több mint 150 országban. A One Brand kezdeményezésen keresztül az Aleph lehetővé teszi a sikeresebb együttműködést és tudásmegosztást, erősíti a szakmai fejlődést, valamint további lehetőségeket kínál, hogy Magyarországon is egy teljes szolgáltatáscsomag legyen elérhető. Emellett olyan platformot teremt az Aleph számára, amellyel megerősíti pozícióját az országban, új régiókban terjeszkedhet, felgyorsíthatja a növekedést, és megvizsgálhatja a stratégiai céljaihoz igazodó felvásárlási lehetőségeket.

A kezdeményezés segíteni fogja az Aleph-et abban is, hogy az elmúlt években világszerte és Magyarországon is elért kézzelfogható eredményekre építhessen. 2021 óta a cég 90 piacról 150-re bővült, jelenleg öt kontinensen tevékenykedik; és több mint 45 partnert szolgál ki a digitális szakértők elkötelezett csapatával világszerte.

Az Aleph-nél nem csupán a márkanévváltás kedvéért változtatunk. Izgalmas új fejezetet kezdünk, amely szakértőinket és saját technológiánkat egyetlen erős márka, az Aleph alá gyűjti. Ez a célja a One Brand kezdeményezésünknek – egy stratégiai irány egy egységes jövő felé, ahol globális szakértelmünk lehetővé teszi, hogy páratlan értéket nyújtsunk partnereinknek, a hirdetőknek, ügynökségeknek és kis- és középvállalkozásoknak, miközben segítjük növekedésüket” – mondta el Novák Péter, az Aleph Magyarország ügyvezető igazgatója.

A vállalat nemrégiben indította el két különálló platformját: az Aleph Express-t, amely a kis- és középvállalkozásokat támogatja a feltörekvő országokban, valamint az Aleph Payments-et, a vállalat nemzetközi fizetés és hitelminősítési egységét, amelyek sikerességét szintén támogatja a One Brand kezdeményezés.

- bdpst24.hu

Check Also

Simon Detti a Bátor Tábor regionális vezetője

Az NGO tapasztalattal is rendelkező marketingkommunikációs szakember a DDB Reklámügynökségtől érkezik a Bátor Táborba, melynek …