A Publicis Groupe Hungary nyerte a foodora médiatenderét

Piacvezető házhozszállítási platformmal bővül a Publicis Groupe Hungary, Magyarország legnagyobb média-, digitális és kreatívügynökségének ügyfélköre: a több mint 350 főt foglalkoztató cég nyerte el ugyanis a foodora népszerűsítéséhez kapcsolódó médiatervezési és médiavásárlási feladatokról szóló tendert.

Tenderfolyamat során választotta ki legújabb médiaügynökségét a foodorát üzemeltető Delivery Hero Hungary Kft. A 2023. augusztus elején indult, Magyarországra vonatkozó tenderfolyamat során a pályázóknak TV- és közterületi médiastratégiát kellett kidolgozniuk az online ételrendelési portál számára. A 2024. január 1-től 2 évre szóló együttműködés során a Publicis Groupe Hungary megbízása magában foglalja a médiastratégiát, a médiatervezést és a médiavásárlást, elsősorban a hagyományos médiacsatornákon. Az online médiát a foodora továbbra is házon belül kezeli.

“A tenderfolyamat során hamar kiderült, hogy az adatok iránti elhivatottságunk és rajongásunk egy nagyon fontos közös pont. Nekünk médiaügynökségként erről szólnak a mindennapjaink, ezért is készítettük a tenderanyagot egy olyan innovatív adatalapú stratégiai szemléletben, ami az üzleti növekedést állítja a médiatervezés központjába. Ez pedig jól összeillett a foodora elképzeléseivel is, úgyhogy nagyon izgatottan várjuk a közös munkát.”– mondta Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officer-e.

Bár a mostani foodora tenderkiírás nem regionális volt, mégis érdekes, hogy – a tavaly elnyert Notino ügyfél után – újabb közös, párhuzamos tendersikert ért el ugyanazon ügyfélnél a Publicis Groupe magyar és cseh média csapata. A két team szoros együttműködésben segíti egymást a leghatékonyabb médiastratégiák megalkotásakor.

- bdpst24.hu

Check Also

A bitcoin és az aranyhalak

A világ változik, ezért nem engedhetjük meg magunknak, hogy az elsőként hallott információ alapján alkossunk …