Nutriversum: a tudatos életmód nem a diétákról és a megfeszített munkáról szól

  • Az új reklámfilmjében Kárpáti Rebekával és Köböl Anitával mutatja be a Nutriversum, hogy az erőltetett változásnál fontosabb a kiegyensúlyozott, örömteli élet
  • A hétköznapi életet élőktől kezdve, az anyukákon át, egészen a sportolókig üzen a Nutriversum a meglévő és leendő fogyasztóinak: új reklámfilmjében megmutatja, hogy a tudatos életmód nem a diétákról és a megfeszített munkáról szól.

A Kárpáti Rebeka és Köböl Anita szereplésével készített reklámfilm célja, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy az egészséges életmód követése rengeteg élethelyzetben lehetséges, illetve, hogy az erőltetett változásnál fontosabb a kiegyensúlyozott, örömteli élet.

A reklámfilmet itt tekintheti meg: 

 

A film három ismert szereplővel három történetet mutat meg, ahol mindenki a saját szerepét játssza. Rebeka a fiatal nő, aki rengeteg területen bontogatja a szárnyait, de a kevés ideje ellenére is szakít időt arra, hogy otthon foglalkozzon az egészségével, mozogjon egy kicsit, és azt élvezettel tegye. Anita megadja magának azt a törődést, hogy elkészítsen egy tápláló és ízletes reggelit, miközben kedvenc kollagén italát kortyolgatja. A harmadik szereplő, Kovács Dániel pedig egy fárasztó nap végén is elmegy edzeni, ezzel támogatva a testi egészségét.  

Fetter Ármin, a Nutriversum marketing vezetője mondta el a márka céljait a kampánnyal:

“Egy olyan imagefilmet szerettünk volna készíteni, ami bemutatja azt az életmód ideált, amiben mi is hiszünk. A Nutriversum nagy hangsúlyt fektet arra, hogy edukálja a vásárlókat az egészséges életmód témaköréről. A fő üzenet, hogy ne diétákba és időszakos megoldásokban gondolkodjunk, hanem hogy mindenki egy olyan rendszert igyekezzen kialakítani az életében, amit az év 365 napján követni tud úgy, hogy közben boldog és élvezi az életét. A három történetszállal azt próbáljuk megmutatni, hogy ez bárkinek sikerülhet, csak döntés kérdése.”

Mivel a film célja átadni, hogy mindenki számára mást jelent kiegyensúlyozottnak és egészségesnek lenni, így a forgatás során külön figyeltek arra az alkotók, hogy minél inkább természetesebben, életszerűbben mutassák meg a szereplők a bárki életében fellelhető pillanatokat.

Megbízói oldal: Nutriversum

Marketing vezető: Fetter Ármin

Content Marketing Manager: Papp Boróka

Grafikus: Németh Martina, Pekár Áron

PR: Batjin Zorigt (Insidercreators)

Kreatív produkció: Beyond Creative

Director – Nagy Ailen

DOP. – Rádi Péter

PA.- Fábián Sarolta

Set dec. – Szil Katalin

MUA. – Kendik Janka

Gaffer – Vajda László „Papi”

Best Boy – Barna László

Werk – Vass Csaba

VO. Herczku Virág Vivien

Rental – Camerarental

- bdpst24.hu

Check Also

Maximális fordulatszámon a nyár és a buli az EFOTT-on

Alig maradt már pénteki és szombati jegy az EFOTT-ra, ahol a nyár és a buli …