Hajápolás- és sminkszekciót indított az eMAG több mint 70 ezer termékkel

Az eMAG Magyarország üzlet az üzletben koncepció jegyében útjára indított Hajápolás és sminkszekciójában több mint 70 ezer féle hajápolási- és sminkterméket, hajformázó eszközöket kínál, a férfiakat célzó szekciójában pedig több mint hétezer férfikozmetikum és kiegészítő érhető el.

Budapest, 2024. április 30. Annak érdekében, hogy fokozza a hajápoláshoz és sminkeléshez szükséges termékeket kereső ügyfeleinek vásárlási élményét, az eMAG egy új, kifejezetten e termékkategóriáknak dedikált részleget indított a shop-in-shop koncepció jegyében: a Hajápolás- és sminkboltot.

A shop-in-shop felületen több mint 70 ezer terméket kínál mind átlagfelhasználókat, mind a professzionális felhasználókat célzó márkáktól. Bár az új felületen böngészhető termékek többsége a nők bőrápolási és hajápolási igényeit szolgálja, 7000 terméket tartalmazó, férfiaknak szóló részleg is található a Hajápolás- és sminkrészlegen.

Az új részleg azért nyílt meg az eMAG.hu-n, mert a hajsamponok, hajpakolások, hajfestékek, kondicionálók, valamint a sminktermékek (alapozók és sminkalapok, szempillaspirálok) a legnépszerűbb termékek a teljes szépségápolási kategóriában.

„A szépségápolási termékek tavaly az Eurostat[1] szerint az Európában online rendelt legnépszerűbb kategóriák top háromban szerepeltek. Magyarország sem kivétel, ezen a piacon az internetezők 25,4 százaléka[2] vásárolt kozmetikumokat 2023-ban. A Hajápolás- és sminkbolt szekciónk indításával a vásárlók segítségére sietünk, hogy megkönnyítsük számukra a haj- és bőrápolási termékek kiválasztását. Itt megtalálják az igényeiknek megfelelő termékeket és eszközöket, amelyekkel gyorsan és egyszerűen kialakíthatják stílusukat” – mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.

2024. május 7-ig azok a vásárlók, akik legalább 2 terméket rendelnek a Hajápolás- és sminkrészlegből, a bevezető kampány keretében legalább 20%-os kedvezményt kapnak a kiválasztott termékek árából. AKerti boltután az új részleg a második shop-in-shop, amelyet az eMAG az elmúlt hónapokban indított Magyarországon, és továbbiak indítása is várható.

- bdpst24.hu

Check Also

Otthoni hospice ellátás Magyarországon

„Visszaadni a halál méltóságát, segíteni a beteget és a családot” – foglalta össze a hospice lényegét …