Az AVON 2023-ban is jelentős összeggel támogatta a jó ügyeket 

A 2023-as évre jellemző nehéz gazdasági helyzetből adódóan sok vállalat csökkenteni kényszerült az adományozásra szánt keretösszeget, és így a helyi közösségek, valamint a társadalom fejlődése és támogatása szempontjából fontos ügyek segítését. A Magyar Nemzeti Bank jelentésében szereplő 2023-as 17,6%-os átlagos infláció ellenére, az AVON nemzetközi szépségvállalat, amely évtizedek óta elkötelezetten áll ki két társadalmi ügy, a mellrák, illetve a kapcsolaton belüli erőszak elleni küzdelem mellett, tavaly hazánkban több mint 27 millió forint értékben támogatott figyelemfelhívó kampányokat, segítette pénzbeli- és termékadományokkal a társadalmi ügyeket.

A globális szépégmárka, az AVON működését kezdetektől fogva meghatározza a nők életének jobbá tétele. Mindamellett, hogy világszerte több mint 50 országban biztosít kereseti lehetőséget munkavállalói és többmilliós Tanácsadói közössége számára, CSR programjai révén hatalmas összegekkel és termékadományokkal segíti a mellrák és a kapcsolaton belüli erőszak elleni harcot. Ezen tevékenységének égisze alatt, 2023-ban hazánkban több mint 27 millióforinttal támogatta a társadalmilag fontos ügyeket, amelyet vásárlói és Tanácsadói közösségének támogatásával tudott megvalósítani, hiszen az AVON kínálatában szereplő adománygyűjtő termékek teljes hasznát, illetve minden eladott terméke után 1 forintot a nők segítésére fordít.

A mellrák elleni küzdelem jegyében, alapítványok támogatásán keresztül 2023-ban 5 millió forintot adományozott az emlődaganatos betegek ellátásának fejlesztésére, a magyar társadalom mellrákkal kapcsolatos edukálását segítve pedig tavaly második alkalommal hirdette meg mell mulázs pályázatát, amelynek keretében 2,3 millió forint értékben, 20 db mell mulázzsal támogatta országszerte közel 100 védőnő és egészségnevelő munkáját. Emellett saját kampányaira és független figyelemfelhívó programok támogatására több mint 6 millió forintot fordított, és több mint 0,5 millió forint értékű terméket adományozott.

Az AVON másik kiemelt társadalmi témája a kapcsolaton belüli erőszak. Sokéves együttműködésük folytatásaként tavaly 5 millió forint pénzbeli és több mint 2 millió forint értékű termékadománnyal járult hozzá a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet áldozatokat segítő munkájához, köztük a Krízisambulanciák üzemeltetéséhez, az ambulancián elérhető segítő szolgáltatások körének pénzügyi tanácsadással való bővítéséhez, valamint a 2022-ben már megkezdett, rendőrök számára szervezett érzékenyítő képzéssorozat folytatásához. Figyelemfelhívás céljából a vállalat támogatta Dobray Sarolta Üvegfal című regényének második kötetének elkészülését, amely az oly sok esetben láthatatlanul pusztító lelki bántalmazás legsúlyosabb formáira igyekszik felhívni a figyelmet. Egyéb a témát feldolgozó awareness kampányára 2,6 millió forintot fordított, mindezek mellet pedig, a vállalat a Szekszárdi Családok Átmeneti Otthonát is támogatta.

 „Az AVON-nál hiszünk abban, hogy tevékenységünk és adományaink révén jobb világot teremthetünk a nők számára. Nagy büszkeséggel tölt el, hogy ilyen nehéz gazdasági helyzetben sem kellett teljesen visszaszorítanunk CSR támogatásainkat, és ezúton is szeretnék köszönetet mondani minden Vásárlónknak és elkötelezett Tanácsadói közösségünknek, hiszen nélkülük nem tudnánk megvalósítani kampányainkat. Ha minden évben csak 10-el több nő vesz részt mammográfiai szűrésen, vagy kér segítséget valamely kapcsolaton belüli erőszak áldozatait támogató intézménytől, a munkánk nem volt hiába” – nyilatkozta Kósa Anita, az AVON Magyarország szóvivője.

- bdpst24.hu

Check Also

Simon Detti a Bátor Tábor regionális vezetője

Az NGO tapasztalattal is rendelkező marketingkommunikációs szakember a DDB Reklámügynökségtől érkezik a Bátor Táborba, melynek …