A fővárosi adventi vásárokon is kóstolhatók és beszerezhetők a legkiválóbb magyar borok 

Hat héten át a fővárosi karácsonyi vásárokban népszerűsíti a magyar borokat a Magyar Bormarketing Ügynökség. A hazai és külföldi látogatók a Bazilika előtti standnál is megkóstolhatják és megvásárolhatják az ország legízletesebb nedűit, a Vörösmarty és Szent István téri, valamint a Városligetben szervezett vásárok gasztronómiai egységeiben pedig izgalmas bor-étel párosításokkal és Magyar Bor márkás menüvel várják az érdeklődőket.

Az advent a meghitt várakozás, az ünnepi készülődés és a karácsonyi vásárok időszaka. E rendezvények közönsége Budapesten is több helyszínen válogathat a minőségi kézműves termékek és finomságok közül. A Magyar Bormarketing Ügynökség a kiváló magyar borok nagyköveteként idén számos lehetőséget kínál a legkiemelkedőbb hazai termékek megismerésére, illetve kóstolására. Ezt a célt szolgálják a nyár óta folyamatosan zajló népszerűsítő kampányok, ugyanakkor a magyar bor már jelen van a fontosabb nemzetközi szakkiállításokon is. 

A promóció hatékonyságát segíti a karácsonyi vásárokon való részvétel, hiszen az ilyen helyszínek látogatása nemcsak a hazai közönség számára jelenthet élménydús szórakozást és vásárlási lehetőséget az adventi időszakban, hanem a külföldi turisták körében is igen népszerű. A Bazilika előtti Magyar Bor standnál naponta tematikus kóstolók keretében, kedvező áron fedezhető fel a hazai bortermelők kínálata. Emellett közel húsz, ikonikus magyar bor vásárolható meg palackos kiszerelésben, ami mellé hétvégente különleges karácsonyi meglepetés is kerül, így az érdeklődők a kóstolást akár összeköthetik a családtagoknak és barátoknak szánt karácsonyi ajándékok beszerzésével is. A Szent István és a Vörösmarty téren, valamint a Városligetben található gasztronómiai egységekben pedig kétféle bormenüvel és kedvezményes árú, menün kívül is fogyasztható borokkal várják a vendégeket.  

„A fővárosi adventi vásárok látogatóinak közel a fele külföldi turista, mindez kiváló lehetőséget ad a Magyar Bor, mint márka nemzetközi népszerűsítésére. Éppen ezért kóstoltató és imázsépítő aktivitásokkal vagyunk jelen ezeken a helyszíneken, továbbá az adventi nyitó hétvégén neves angol, német és lengyel véleményformálók viszik hírét a kiváló magyar boroknak és borturizmusnak Európa-szerte” – mondta Pusztai Anita, a Magyar Bormarketing Ügynökség marketingigazgatója.

Rókusfalvy Pál nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos az adventi időszak kereskedelmi fontosságára, valamint az ezt támogató kormányzati segítségre hívta fel a figyelmet: „az ünnepet felvezető időszakban is minden erőnkkel segítjük a hazai borászokat. A közvetlenül termelőktől vásárolt, eredetvédett borokra vonatkozó reprezentációs adót eltörlő jogszabály november 16-án lépett életbe, majd azonnal el is indult a Magyar Bormarketing Ügynökség vásárlásösztönző kampánya, amelynek fontos eleme, hogy immár a fővárosi adventi vásárokban is kinn lehetünk. A célunk, hogy minden hazai borfogyasztónak és a borok iránt elhivatott vállalatnak kedvezzünk”

A budapesti karácsonyi vásárok valóban messze földön híresek, ez elmúlt években több nemzetközi szakmai díjat is elnyertek. A Magyar Bor idei jelenléte, illetve izgalmas boros és gasztronómiai kínálata egy újabb erős indok, hogy minél többen látogassunk el a legnépszerűbb karácsonyi forgatagokba.  

- bdpst24.hu

Check Also

A cégek közel fele növeli a munkáltatói márka büdzsét jövőre

Mindössze 7%-uk tervez csökkentést A toborzási igények ugyan iparáganként eltérőek, a fluktuáció elleni küzdelem és …