Egy cég szinte teljes irodai people managementjét megoldja egy magyar startup 

A munkaidőnyilvántartástól kezdve a belső kommunikáción át egészen az építési területek  beléptetési rendszeréig bezáróan képes kielégíteni a hazai vállalatok igényét a TabLog. Az IT  és az ingatlanipar szinergiájából létrejött magyar startup innovatív megoldásainak  köszönhetően ma már olyan vállalatokat tudhat portfóliójában, mint a Vodafone, az IBM,  vagy a Siemens.  

A 2020-ban alapított céget a GDPR megjelenése, valamint a COVID-19 járvány jelentette újfajta  munkaidőkezelési és nyilvántartási rendszereket igényeltek, és még az alapítás évében elnyerte  az Okosirodai Megoldások Díjat. A két tulajdonos, az informatikai szektorból érkező, korábban a  SAAB és a Grippen számára AR szoftverfejlesztéssel foglalkozó Budaházy Szabolcs és Radnóty  Zoltán ingatlanbefektető a saját területüket jól ismerve gyűjtötték össze azokat a kihívásokat,  amelyekkel ekkoriban a hazai vállalkozások szembesültek, és mindezek megoldására az évek  során egy összefüggő, felhőalapú megoldást dolgoztak ki. 

Digitalizált HR megoldások 

A TabLog lényege, hogy nem a hagyományos értelemben vett divíziók szerint (HR, üzemeltetés,  belső kommunikáció) különíti el a különböző iroda-menedzsment feladatokat, hanem ezt egy  összefüggő rendszerbe tömöríti. Az irodai dolgozóknak így elegendő egy applikációt a telefonon  tudniuk ahhoz, hogy elérjék a vállalati telefonkönyvet, belső kommunikációs push üzeneteket  kapjanak, de biztonsági feladatokat is ellát, hiszen vészhelyzet esetén nem csupán képes  értesíteni a vállalat az irodában tartózkodókat, de pontosan tudja, hogy melyik emeleten hány ott  dolgozó kolléga tartózkodik, ez pedig egy valódi vészhelyzet esetén emberéleteket is menthet. Ami  mindezek mellett komoly fegyvertény a TabLog mellett, az az NFC token alapú beléptetés. 

Az okostelefonnal történő beléptetés egyik legnagyobb előnye, hogy elhagyhatóvá teszi a  mágneskártyarendszert, és teljesen digitalizálttá teszi a munkaidőnyilvántartást. Az irodában  dolgozó kollégáknak elég telefonjukat a TabLog által telepített beléptetőponthoz érintenie, a  rendszer rögzíti a belépésüket, és kinyitja az iroda ajtaját. A rendszer teljes mértékben  személyreszabható, így például egy több vállalatnak otthont adó irodaházban lehetőség nyílik  arra, hogy egy adott emeleten dolgozó kolléga csak a munkahelyéhez tartozó szintekre kapjon  hozzáférést. A rendszer emellett a home office rögzítésére is lehetőséget ad, valamint a túlórákat  is könnyedén képes kezelni, hiszen azonnal elérhetővé és exportálhatóvá teszi a jelenléti  adatokat.  

Első benyomás a legmagasabb szinten – TabLog Visitor 

Szép és jó, ha kiiktatjuk a mágneskártyákat, de akkor hogyan közlekednek a vállalat külsős  vendégei az irodaházban? Erre kínál megoldást a startup Visitor funkciócsomagja, amely egyedi,  egyszeri belépési lehetőséget biztosító QR kódot generál, amelyet egyszerűen a Gmail, vagy  Outlook meghívóhoz csatolva küldhetünk el a vendégül látott partnernek.  

„A Visitor termékcsomagunk az, amelyre a legbüszkébb vagyok, hiszen általa partnercégeink  megmutathatják, hogy nemcsak nyitottak az újdonságra és az innovatív digitális megoldásokra,  igazi 21. századi első benyomást nyújthatnak magukról” – mondta el Zsebők Dávid, a TabLog  vezérigazgatója. „A TabLognak köszönhetően a partnereink vendégei a QR kóddal könnyedén  jutnak be az épületbe, nem szükséges magyarázkodniuk a recepción, hogy kihez érkeztek, hányra, 

Zsebők Dávid

milyen célból. A partner ekkor értesítést kap arról, hogy megérkezett, így garantáltan felkészülten  várhatja a vendégét, sőt személyes kedvenc funkciómnak köszönhetően az épületgépészethez  integrált TabLog rendszer a beléptetést követően automatikus liftet is képes hívni a  vendégünknek, aki csak beszáll, és a felvonó már viszi is a partner emeletére” – magyarázta  Zsebők Dávid. Az épületgépészeti integráció során a TabLog szoftvere a KONE liftvezérlőkhöz  kapcsolódik, a finn liftgyártó és a hazai startup együttműködés pedig globális szinten számít  úttörőnek, hiszen a TabLog egyike volt az első fejlesztőknek, akik ilyen típusú, rendszerszintű  integrációt voltak képesek megválósítani. Zsebők Dávid szerint ez az integrációs know-how is arról  ad tanúbizonyságot, hogy a TabLognál magas szinten egyesül az ingatlanpiaci/épületgépészeti,  valamint az informatikai tudás. 

TabLog Üvegkapu – Félelmetesen egyszerű megoldás kifejezetten az építőiparnak tervezve 

Az Üvegkapu rendelet életbelépésével minden 700 millió Forintot meghaladó, közbeszerzéssel  kapcsolatos építkezésre csak engedéllyel rendelkező személyek tartózkodhatnak, és az építési  vállalkozóknak a belépéseket és a kilépéseket is digitálisan naplóznia kell. A TabLog a STRABAG  felkérésére készítette el kifejezetten az Üvegkapu rendelet jelentette új kihívások áthidalására a  TabLog Üvegkaput, mely DATRAK minősítéssel rendelkezik, és önmagában biztosítja a teljes  üvegkapu megfelelést. 

Ez a rendszer csak az építőipar számára szükséges funkciókat tartalmazza, mely egy egyszerű  admin felületről érhető el és a TabLog a rendszer működtetéséhez szükséges eszközpark  telepítésén túl teljeskörű támogatást is nyújt partnervállalkozóinak a projekt egésze alatt, hogy az  építőipari szakemberek kizárólag a szakmai kihívásokkal foglalkozhassanak. 

H-9023, Győr Körkemence utca 8.

office@TabLog.pro |

www.tablog.pro  

- bdpst24.hu

Check Also

Kína autóipara: honnan jön, és hova tart?

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy a semmiből a világ első számú autóipari nagyhatalmává emelkedjen …