Ünnepeljük közös kávézással és környezettudatos döntésekkel a Föld napját

A Starbucks hisz abban, hogy a példamutatás és az összefogás erejével a fenntarthatósági törekvések látható és érezhető eredményekben teljesedhessenek ki, ennek megfelelően pedig a saját zöld kezdeményezései mellett, vendégeit is a környezetbarát megoldások előtérbe helyezésére ösztönzi. A kávézólánc a Föld napján a környezettudatos döntéseket, és a kávézás fenntarthatóbb jövőjét ünnepli.

A Magyarországon az AmRest által üzemeltetett kávézólánc évek óta azon dolgozik, hogy a kávézás élvezete hozzájáruljon a fenntarthatóbb jövő kialakításához. Ezt a törekvését pedig számos környezettudatos aktivitással mozdítja elő. A bolygó egészségét szolgálja az az italonként érvényesíthető 200 forintos kedvezmény is, amelyet a saját termoszukat vagy reusable cupukat használó vendégei élvezhetnek. Ehhez kapcsolódóan a kávézólánc egy igazán felrázós tavaszi akcióval is kedveskedik azok számára, akik még nem büszkélkedhetnek zöld sellős újrafelhasználható pohárral, vagy csak szeretnék meglepni magukat egy limitált kiadásúval: április 14-27. között bármelyik grande Iced Shaken Espresso mellé egyedi, csak ebben az időszakban elérhető reusable cup kérhető, az energiák összekapcsolódását és a természet tavaszi megújulását szimbolizáló mintával.

A fenntarthatóság eszméjét követve, a Starbucks a magyarországi élelmiszerpazarlás elleni harchoz és a zöld területek növeléséhez is hozzájárul. Az elmúlt közel 3 évben a Munch ételmentő platformmal együttműködve jelentős mennyiségű élelmiszer megmentését tette lehetővé, 2021 óta pedig a Közösségi Erdőkért Alapítványt (MyForest) is támogatja. A kezdeményezés során országszerte húsz forintot számol fel minden egyszer használatos pohár árára, amelyből tavaly több mint 63 ezer facsemetét ültettek el.

„A fenntartható jövő megvalósulásáért nem csupán a Föld napján, hanem egész évben kell tennünk. Ráadásul a globális változásokért közös összefogásra van szükség. Épp ezért vezettünk már be több olyan környezettudatos kávéfogyasztási kezdeményezést, amelyekbe vendégeinket is bevonhatjuk. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a Starbucks kávézás minden nappal egy kicsit jobbá teszi a Földet, zöld megoldásaink kiterjesztésére pedig a jövőben is kiemelt figyelmet fordítunk” – mondta Nyéki Fanni a Starbucks magyarországi brand managere.

- bdpst24.hu

Check Also

11,5 millió forint gyűlt össze a Bátor Tábor javára az RTL adománygyűjtésén

Adománygyűjtő különkiadással jelentkezett május 18-án az RTL Fókusz Plusz című műsora, amellyel – immár hagyományosan …