Élenjáró év után személyre szabott, MI-generált jókívánság

  • Videókkal indította 2024-et a Publicis
  • A Groupe 100.000 személyes “köszöntő” filmet készített minden munkavállalója számára

Egy olyan év után, ahol a Publicis több területen is elsőséget ért el – beleértve az organikus növekedést, a pénzügyi KPI-ok elérését, az új üzleti partnereket, az ESG területet, és az iparági piaci értéket – mint minden alkalommal, most is kollégáit teszi első helyre, akiknek egytől-egyig köszöni az #1 hely megszerzéséhez nyújtott 2023-as segítségét.  

2024-et ezért nem csak egy, hanem egyből 100.000 újévi “jókívánság-videóval” indították be: minden munkatárs kapott egy önálló filmet

A történetmesélés és a perszonalizáció határait feszegető első AI-videós kísérlet során Arthur (a Publicis Groupe CEO-ja) szokásos újévi üzenete szokatlan fordulatot vesz, amikor a videóban csatlakozik hozzá AI ikerpárja, valamint az AI Directoire+ és az AI Maurice kollégái.

A belsős fejlesztésű, AI alapú Marcel nevű platformnak köszönhetően a Publicis képes információkat gyűjteni és kapcsolatot teremteni a munkavállalóival. Így minden munkatárs, aki hozzájárult a cég növekedéséhez és sikeréhez, személyre szabott köszönetet kapott, ami kapcsolódik az általuk megadott érdeklődési körökhöz és hobbikhoz. A videóból kiderül, hogy útközben Carla, Dave, Agathe, Nigel, és még Maurice is meglepő új képességeket szereztek.

Hogy lássuk, hogyan illeszkednek a jókívánság-videók a megfelelő nyelvhez, vezetőhöz, és a testhezálló érdeklődési körökkel magához a konkrét személyhez mind a 100.000 videóban, mutatunk 5 példát:

Nézd meg, ahogy Carla és Arthur köszönetet mond Évának, a sportrajongó Groupe Managing partnernek, aki Ausztriában él. Kattints a videó megtekintéséhez IDE.
 Nézd meg, ahogy Maurice és Arthur köszönetet mond Gabinak, a kalandor Sao Pauló-i business vezetőnek. Kattints a videó megtekintéséhez IDE.

Nézd meg, ahogy Nigel és Arthur köszönetet mond Yourinak, a Publicis Sapient tervezőjének, aki eredetileg Szöulból származik, és inspirálja a tánc, az akrobatika és a művészetek. Kattints a videó megtekintéséhez IDE

Nézd meg, ahogy Agathe és Arthur köszönetet mond Laurenak, a többnyelvű People Experience igazgatónak, aki Párizsban él, és szenvedélyesen szereti a videojátékokat és a szabadtéri programokat. Kattints a videó megtekintéséhez IDE.

Nézd meg, ahogy Dave és Arthur köszönetet mond Tony-nak, a Publicis Media EVP-jének, aki Kanadában él, és imád utazni, rajongója a vízi sportoknak és a parkournek. Kattints a videó megtekintéséhez IDE.

www.publicisgroupe.com 

Facebook 

- bdpst24.hu

Check Also

Szenvedélyes szurkolókra koccint a Heineken®

A holland sörmárka a szurkolói előítéletek megdöntésére fókuszál legújabb kampányával A Heineken® elindította “Cheers To …