- A Gösser kampányában a lelassulás került a fókuszba és ehhez a márka számos lehetőséget teremtett fogyasztóinak
Izgalmas aktivitásokkal valósult meg a Gösser tavasszal indult, Merülj el a pillanatban! kampánya, amelyben arra ösztönözte fogyasztóit, hogy tartsanak bátran szünetet, hiszen az élet így lehet: Gut. Besser. Gösser. A városi forgatag rohanó mindennapjai számos kikapcsolódási lehetőséget biztosítanak, ha nyitott szemmel járunk. Akár egy új útvonalon való séta, a környék rejtett kincseinek felfedezése vagy egy nyugalmas környezetben található padon ülve olvasni mind jó alkalmat teremtenek arra, hogy picit lelassuljunk és magunkra figyeljünk. Az integrált kampány keretében a márka több PR aktivitással is erősítette az üzenetet, hogy fogyasztóit bevonva mindezt bebizonyítsa.
Hűsítő kortyokkal és magával ragadó képsorokkal indult 2023 tavaszán a Gösser legújabb kampánya, amely bár továbbra is fejet hajtott a tradíciók előtt, mégis elrugaszkodott a megszokott reklámoktól. A márka olyan természetközeli és kiegyensúlyozott példát kívánt mutatni, amely az élet kompromisszummentes élvezetére buzdít. A kampány és a brandfilozófia is arra sarkallja a fogyasztókat, hogy vegyenek vissza az intenzív tempóból, feledkezzenek bele a hétköznapi és megismételhetetlen pillanatokba, hiszen a Gösser is jobban esik lassan kortyolva. A 360 fokos integrált kampányban hangsúlyos szerepet kaptak a digitális és social csatornák, de a HEINEKEN Hungária Zrt. portfóliójába tartozó sörmárka ezúttal rendhagyó PR megoldásokkal is kiegészítette aktivitásait, hogy fogyasztói számára lehetőséget teremtsen az elmélyülésre.
Egy jó könyvvel lazítani szabad!
Üzente az új kampányhoz készült TVC-k egyike, amely a Gösser és a POKET együttműködésének is alapját adta. Az ország számos pontján elhelyezett zsebkönyv automaták, valamint a webshop kínálatában ugyanis összesen 500 darab Rómeó és Júlia kiadványra került fel a Gösser – Merülj el a pillanatban! matrica, hogy a pillanatok minőségi átélésének fontosságára hívja fel a figyelmet.
Elmerülni Budapest pillanataiban
Kellemes élményekkel gazdagodhattak a Hosszúlépés.járunk? csapatával közösen szervezett Gösser sétákon a résztvevők, akik a második kerület titokzatos történelmi pillanatokat őrző macskaköves utcáin járva megismerhették a budai gyógyfürdők és a rózsák atyjaként ismert Gül Baba történetét. Ez a kezdeményezés az egyszerű sétát állította a középpontba, mint olyan lehetőséget, amellyel az emberek kikapcsolódhatnak és új kincseket fedezhetnek fel a környezetükben. Az 5 alkalmas sétasorozat keretében 3 alkalomra jelentkezhettek augusztusban a II. kerületet bebarangolni vágyók a Gösser magyarországi Facebook oldalán, az utolsó két sétát pedig a HEINEKEN Hungária Zrt. munkatársainak dedikálta a vállalat, belső kommunikációs platformokon is erősítve a kampány kommunikációt.
Megállni és lazítani szabad
Hogyan szakadhatunk ki a mindennapi pörgésből? Akár úgy, hogy leülünk egy padra és elmerülünk a pillanatban. Erre hívják fel a figyelmet a II. kerületi Török utcai könyvtár előtt lévő padok, amelyek a Gösser márka támogatásával újultak meg, hogy nem csak a helyi közösség számára, de az arra járóknak is lehetőséget teremtsen a lelassulásra. Csak úgy, mint a márka által készített kisvideóban, egy hűsítő Gösser Natur Zitrone 0.0%-t kortyolgatva.
„A Gösser – „Merülj el a pillanatban!” kampány és az azt kísérő PR aktivitások célja az élet valódi értékeinek hangsúlyozása és a lassulásra való ösztönzés volt. A kezdeményezések által a Gösser nem csupán egy italt, hanem egy életérzést kínál, ahol az értékes pillanatok megélésére buzdítjuk a fogyasztókat. Megállni és lazítani szabad! Hiszen úgy gondoljuk ez kell ahhoz, hogy egyensúlyt teremthessünk a rohanó mindennapokban.” – mondta Varga-Nagy Eszter, a HEINEKEN Hungária Zrt. Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs vezetője.