Ismerje meg a Shell továbbfejlesztett, eddigi legjobb teljesítményű Shell V-Power üzemanyagait!

  • Magyarországon tíz megkérdezett autószerelőből kilenc tapasztalt már problémákat a kritikus motoralkatrészeken lévő, teljesítménycsökkentő lerakódások miatt – derül ki a Shell Hungary új kutatásából.

A hazai Shell töltőállomások a vállalat eddigi legjobb teljesítményű Shell V-Power termékcsaládjával várják a magyar fogyasztókat.A A továbbfejlesztett Shell V-PowerB benzin és dízel akár 100%-ban eltávolítja a teljesítménycsökkentő lerakódásokat. A tesztek azt is igazolták, hogy a Shell V-Power folyamatos használata megvédi a létfontosságú motoralkatrészeket a jövőbeni lerakódások felhalmozódásától.

A teljesítménycsökkentő lerakódások minden motortechnológiában előfordulhatnak, befolyásolva ezzel a jármű hatékonyságát és teljesítményét, különösen a modern technológiák esetében, ahol a magasabb nyomás és üzemi hőmérséklet lerakódások kialakulásához vezethet az olyan kritikus motoralkatrészeken, mint például az üzemanyag-befecskendezők. 

Tízből négy magyar autós a lerakódások miatt kér segítséget az autószerelőjétől

Egy friss, a magyar autószerelők körében végzett Shell-kutatás szerint tízből átlagosan négy ügyfél fordul hozzájuk az autója motorjában keletkezett lerakódások okozta probléma miatt. A megkérdezettek harmada (33,3%) havi rendszerességgel találkozik ilyen jellegű gonddal, míg közel ugyanennyien (30,7%) heti gyakorisággal. A lerakódások miatt keletkező problémák közül az autószerelők legtöbbször a motor teljesítményének romlását említették, a megemelkedett üzemanyagfogyasztás, a motor élettartamának csökkenése, valamint a megnövekedett károsanyag-kibocsátás mellett. 

Sajnos a lerakódások komolyabb meghibásodásokat is okozhatnak, ezek közül a hazai autószerelők több mint harmada a motor teljes meghibásodását említette, mint súlyosabb következményt. A megkérdezettek fele szerint a lerakódások okozta motorhiba javításának költségei százezer forintos nagyságrendnél kezdődnek, de közel 20%-uk szerint akár milliós kiadással is kell számolnia az autótulajdonosoknak.

Ugyanakkor a felmérésben résztvevő szakemberek döntő többsége szerint a motortérben keletkező lerakódások kockázataival kapcsolatban az ügyfelek ismeretei hiányosak, vagy egyáltalán nincsenek tisztában a jelenség létezésével. A válaszadók harmada szerint könnyen megelőzhetők a teljesítménycsökkentő lerakódások a motortérben. Az autószerelők háromnegyede ajánlaná ügyfeleinek a prémium üzemanyagok használatát a motor tisztaságának érdekében.

A Shell V-Power üzemanyag eltávolítja a teljesítménycsökkentő lerakódások akár 100%-át, és védi a létfontosságú motoralkatrészeket a jövőbeni lerakódások felhalmozódásától

„A Shell V-Power üzemanyagokat több mint 20 évvel ezelőtt vezették be először, és mára a piac egyik legtöbbször értékesített prémium üzemanyagává váltak, amelyet világszerte az üzemanyag-vásárlóink 20%-a választ. Miközben az elektromos járművek töltése és az alternatív üzemanyagok ma már gyorsan növekvő részét képezik üzletágunknak, a benzin és a dízel járművek még évekig használatban lesznek. A továbbfejlesztett Shell V-Power üzemanyagaink lehetővé teszik, hogy mind a régebbiC, mind az új belső égésű motoros járművek jobban teljesítsenek, mint bármelyik korábban kifejlesztett üzemanyagunkkal.” – nyilatkozta Kapitány István, a Shell Mobilitási Üzletágért felelős globális alelnöke.

Széles körű tesztek igazolták, hogy a továbbfejlesztett Shell V-Power üzemanyagokB rendszeres használata javíthatja a motor teljesítményét. A formulák egyes összetevőit a Shell úgy tervezte, hogy azok a magasabb biokomponens-tartalmú üzemanyagokkal együtt is hatékonyan működjenek2.

A Shell V-Power az egyetlen olyan magas teljesítményű üzemanyag, amely a világ vezető autóipari vállalatainak – köztük a Scuderia Ferrari, a BMW M sorozat és a Ducati – bizalmát és ajánlását is kivívta.

- bdpst24.hu

Check Also

Egy új fejlesztésnek köszönhetően egyszerűsödik a parkolás a Yettelesek számára

Számos előnye miatt máig növekvő népszerűségnek örvend a mobilszámlára történő „vedd meg most, fizesd később” …