- Színes, mai és figyelemfelkeltő design várja a turistákat
A Budapest Brand Nonprofit Zrt. – miközben folyton keresi a városban rejlő lehetőségeket – úgy alakítja a főváros márka és turizmus stratégiáját, hogy élhető és szerethető városképet közvetítsen a budapestiek és az ide érkező turisták felé. A Budapest Brand terméke és egyben Budapest hivatalos turisztikai városkártyája az ide látogatók körében igen népszerű Budapest Card. A nemzetközi trendeket követve idén a cég teljes kártyaportfóliója új arculatot kapott: a lendületes és színes dizájn nem csak a Budapest Card-on, de a hozzá kapcsolódó egyéb kommunikációs eszközökön, termékeken is megjelenik, tükrözve ezzel a „Budapest, a modern európai nagyváros” üzenetet.
A 75 ezer példányban, 6 nyelven megjelent, számtalan kedvezményes városi attrakciót és szolgáltatást tartalmazó Budapest Card katalógus már szintén a megújult dizájnnal várja a fővárosba látogatókat. Az új arculatot hordozzák már a szórólapok, plakátok és a Budapest Card partnereket jelölő 40 ezer példányban megjelent egyedi várostérkép is. Fokozatos bevezetésben a Budapestinfo turista információs irodák (Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A és 2B terminál, Városháza park), valamint a 22 közterületi értékesítő pont is az új dizájnnal jelenik meg 2022 második félévétől.
Új köntösben a Budapestinfo.hu turisztikai weboldal és webshop
Tartalmi és arculati frissítést, kisebb ráncfelvarrást kapott a Budapestinfo.hu weboldal és kártyawebshop is. A felhasználók a honlapon is teljesen új Budapest Card arculattal találkozhatnak színes, modern köntösben. A változáshoz kapcsolódóan az egész oldal és a webshop arculata is megújult, nem teljesen szakítva az eddig megszokott formai elemekkel.
A Budapest Brand munkatársai kutatások alapján az oldal teljes menüstruktúráját átalakították, hogy a felhasználók minél gördülékenyebben megtalálják a számukra hasznos információkat. Az átalakításkor a felhasználói és fogyasztói szokásokat figyelembe véve a vásárlási folyamat is sokkal egyszerűbb és áttekinthetőbb lett: az oldalra látogató hazai és külföldi turisták egyaránt megtalálják az aktuális ajánlókat, híreket és a főváros városkártyája, a Budapest Card által nyújtott különböző kedvezményeket, ingyenes lehetőségeket. Könnyebben elérhetővé váltak a gyakori kérdések (gyik) és a hasznos információkat tartalmazó menüpontok, valamint a turisztikai nevezetességek, látványosságok is.
Partnerségben a Sziget Fesztivállal: Budapest Card Sziget Különkiadás
A Sziget Fesztivál már 28 éve szerves része és alkotóeleme Budapest hömpölygő és lüktető dinamikus erejének. A Budapest Brand a Szigettel közösen hozta létre a Budapest Card Sziget Edition-t, hogy az ideérkező vendégek ne csak az egy hetes fesztiválra, hanem a város különböző izgalmas pontjaira is ellátogassanak, fedezzék fel a nevezetességeket, és éljék át az egyedülálló Budapest-élményt.
Faix Csaba, a Budapest Brand vezérigazgatója ezzel kapcsolatban korábban elmondta, „a Sziget Budapest elsőszámú turisztikai attrakciója. A közel 100 országból érkező fesztiválozók a város jó hírét viszik szerte a világban, ami kulturális és turisztikai szempontból is több mint városmarketing, hiszen a Sziget kétségkívül a legmenőbb és legtöbbet emlegetett hazai márka. Budapest abszolút stratégiai partnerként tekint a Szigetre, ezért is döntött úgy a Főváros közgyűlése, hogy újabb 5 + 5 évre ad otthont a fesztiválnak, tehát a Sziget itt otthon van!” – szögezte le a Budapest Brand vezérigazgatója.
A 2, 5 vagy 9 napos speciális kártya számos értékes kedvezményt foglal magában: a Sziget Transzfer busz például ingyenes közlekedést nyújt a Liszt Ferenc repülőtértől egészen a Sziget bejáratáig, ezen felül ingyenes a budapesti közösségi közlekedés, ingyenes a Sziget hajójárat, valamint a város ikonikus termálfürdőibe is első alkalommal ingyen majd a következő látogatáskor 20% kedvezménnyel lehet belépni, további 50 túra, múzeum, kiállítás és gasztrohely is kedvezményes vagy akár díjmentes szolgáltatást nyújt a Budapest Card Sziget Edition-nel.
A Budapestre érkezők már a Liszt Ferenc Nemzetközi repülőtér digitális és egyéb felületein is Budapest megújult turisztikai arculatával találkozhatnak.
A Sziget szervezésében a fesztiválra érkező nemzetközi újságíróknak és véleményvezéreknek egyedi sajtóprogramot szervez idén a Budapest Brand, ahol Budapest különleges, új és egyedi hangulatait, helyszíneit mutatják be a sajtónak.
Hello Budapest Card
A belföldi utazóknak szól a megújult 48 órás Hello Budapest Card, amely a Fővárosba látogatóknak nyújt számos kedvezményes lehetőséget. A 3-4-5 csillagos partner szállodákban két éjszaka közvetlen foglalása esetén a harmadik éjszakát ajándékba kapják. A belföldi turizmus élénkítését segíti a kártya 30 ingyenes és 70 kedvezményes szolgáltatása. A Hello Budapest Card díjmentes belépést biztosít egy történelmi fürdőbe és egy strandfürdőbe, tartalmazza az ingyenes közösségi közlekedést és belépőjegyet számos múzeumba és városnéző programra.