Egyszerű módszerekkel is legyőzhető a mindennapos stressz

  • Számtalan nehézség keseríti az életünket, de van pár ingyenes módszer, ami segít ellazulni – írja az Üzleti iránytű.

Érdemes elsajátítanunk a pranayama légzéstechnikát, amely megállítja a pörgő gondolatokat és segít elaludni. 4 másodpercen keresztül lélegezzünk be, majd 7 másodpercig tartsuk benn a levegőt, és 8 másodpercen át, a szánkon keresztül fújjuk ki. Ismételjük háromszor a gyakorlatot!

Egy 15-20 perces szundit is érdemes beiktatni napközben, ami feltölt és felfrissít, hogy utána élénkebben folytathassuk a teendőinket. Délután 3 után azonban már tartózkodjunk tőle, mert az éjszakai alvásunk rovására mehet.

Ha megtehetjük, dúdoljuk a kedvenc dalunkat, vagy énekeljük hangosan. Ez szabályozza a szívfrekvenciát, csökkenti a stresszhormonokat és endorfin termelésére ösztönöz. Az is segíti az energia áramlását, ha körülbelül 1 percen át masszírozzuk a fülcimpánkat az ujjunkkal, hogy így oldjuk fel a blokkokat.

Írásunk az Üzleti magazin, az Üzlet nőknek, a Tízdolog, a Férfinet és Férfi magazin közreműködésével készült.

- bdpst24.hu

Check Also

Havazás okoz jelentős vasúti fennakadásokat Ausztriában és München környékén

Az osztrák vasúttársaság (ÖBB) tájékoztatása szerint intenzív ausztriai és németországi, München környéki havazás nehezíti, lassítja …