FRISSS!!!
Home / Címlap / Vállalati összefogás a hazai szépségipari márkákért

Vállalati összefogás a hazai szépségipari márkákért

  • Szakmai napot szervezett a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Rossmann 

Szakmai napot szervezett közösen a Magyar Termék Nonprofit Kft. és Rossmann Magyarország Kft., ahol 26 hazai szépségipari márka mutatkozott be. A rendezvény elsődleges célja, hogy a Magyar Termék Nonprofit Kft. és Rossmann mögött álló reputáció, marketing és értékesítési támogatás erejével segítséget nyújtsanak a feltörekvő, hazai szépségipari márkáknak. 

26 hazai márka képviselői vettek részt a Magyar Termék Nonprofit Kft. és Rossmann közös rendezvényén, melynek műsorvezetője Kovalcsik Ildikó, Lilu, a hazai skincare éra megkerülhetetlen szereplője volt. A 100-nál is több vendéget számláló esemény szakmai bemutatkozásokkal és izgalmas kerekasztal-beszélgetéssel nyílt, melynek témája természetesen nem is lehetett volna más, mint a bőrápolás. 

„Nagy öröm számunkra, hogy a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel való kezdeményezésünk ekkora népszerűségnek örvendett. Fantasztikus volt látni a rengeteg minőségi terméket, amelyek hazai vállalkozások szenvedélyes és elhivatott munkájának gyümölcsei, mi pedig, sikeres megállapodás esetén büszkén támogatjuk őket a birtokunkban lévő eszközökkel, legyen szó marketing- vagy sales aktivitásokról.” – fogalmazott Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója. 

A szervező felek meggyőződése, hogy a siker a közös erőben rejlik: egymás kölcsönös támogatásával nem csak támogatni tudják partnereiket, de termékportfóliójuk is sokkal színesebb, különlegesebb lehet ezáltal. Az eseményen találkozhattunk többek közt férfiakat megszólító márkák termékeivel, mint például a Blade By Nyulász Viktória és Töki – Szakállasember, de jelen volt még a Vízangyal, Kallos, Dr. Kelen és Helia-D is. 

„Nagy büszkeség számunkra, hogy a feltörekvő hazai szépségipar színe javát láthattuk vendégül egy délutánra a Rossmann Magyarország Kft. közreműködésével életre hívott szakmai napon, ahol a női szépségé volt a főszerep. Célunk volt, hogy összehozzuk és közelebbről megismerjük a hazai gyártású kozmetikai márkákat. Hisszük ugyanis, hogy hazai innováció keretében, hazai szellemi tőkével, hazai gyártásban is világszínvonalú termékek állíthatók elő. Bízunk benne, hogy az esemény csupán az első lépése lesz egy olyan összefogásnak, amelyben további közösségi aktivitások segítségével a résztvevő partnerek sokszoros kommunikációs értékkel gazdagodhatnak.” –  nyilatkozta az eseményen Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.  

„Jól látszik, hogy nem csak nagy nemzetközi márkák rendelkezhetnek magas minőségű termékekkel. Nagyon fontosnak tartom, hogy a vásárlók találkozzanak a hazai gyártók termékeivel is. Ahhoz azonban, hogy bátran leemeljék ezeket a termékeket a polcokról, elengedhetetlen, hogy rendelkezzenek a megfelelő információkkal. Mi ezt a „találkozást” segítjük különböző online és offline eszközeinkkel.” – zárta gondolatait Flórián László, aki hozzátette, azon dolgoznak, hogy a jövőben is minél több hazai márkát tudjanak sikeresen támogatni. 

Ajánlott cikk

Petőfi 200 – János vitéz 100 – Jubilált a Déryné Társulat János vitéz előadása

A János vitéz 100. előadását ünnepelte a Déryné Társulat. A jubileumra Pilisen, teltház mellett, a …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás