A FrissBox bevezető influencer kampányát az Armadillo brandjéhez tartozó influencerek.hu csapata végzi, az ügynökség kreatív igazgatója, Sass Dani pedig az ételek összeállításában is segít.
Az Armadillo reklámügynökség influencer kampánnyal támogatja a FrissBox magyarországi piacra lépését.
Mint azt Arany Gábor, az Armadillo és az influencerek.hu operatív igazgatója elmondta, ügynökségük több szálon is kapcsolódik a projekthez: „büszkék vagyunk, hogy ÍZIG vérig benne vagyunk a kampányban. Amellett, hogy az influencerek.hu csapata kapta a felkérést a FrissBox első kampányát illetően, az egészséges ételek és összetevők kombinációját Wolher Veronika táplálkozási szakértő mellett Sass Dani gasztroszakértő – az Armadillo kreatív igazgatója, az influencer üzletág vezetője – szakmai szempontjai alapján készítik el”.
A vállalkozás nemzetközi szinten LifeBox néven vált ismertté, hazánkban FrissBox néven kerül bevezetésre. A LifeBox/FrissBox egészséges ételeket szállító start-up.
„A FrissBox az egészség és a finom ízek szeretetéből született. Többféle menüt kínálnak, így megfelelve a különböző igényeknek és életmódnak. Az ételek kizárólag friss alapanyagokból készülnek, a menük 28 napig nem ismétlődnek, egész napra 5 különböző fogást biztosítva (reggeli, snack1, ebéd, snack2, vacsora). Emellett nagy hangsúlyt fektetnek a környezettudatosságra is, csomagolásaiktól például a védett fák, erdők biztonságban is maradnak” – mondta Sass Dani.
A márka magyarországi (jelenleg budapesti) bevezetését az Armadillo influencer tevékenységgel 2021. június óta segíti, amióta megkezdték az ételkiszállítást Budapesten.
„Ahogyan minden influencer kampányunknál, itt is a hitelesség volt a legfontosabb. A FrissBox brand personával rezonáló influencereket kerestünk, akikkel PR és fizetett kampányokat kivitelezünk. Az elmúlt 4 hónapban mikro és makro influencerek követőit céloztuk Instagram és Facebook posztokkal, storykkal, amelyeket Youtube videókkal támogatunk. A PR-kommunikációs együttműködésbe eddig 24 influencert bíztunk meg, szeptembertől pedig 8 ismert magyarországi influencerrel folytatódik a FrissBox influencer kampánya. Hazánk legismertebb influencerei közül részt vesz a kampányban Kajdi Csaba Cyla, Nagy Dani, Szabados Ági, Debreczeni Dóri, de a gamer-youtuber Nagy Beni is. Szóval friss kampányt főzött ki Sass Dani gasztroszakértő kreatívigazgatónk” – mondta Arany Gábor, az Armadillo kommunikációs szakembere.
You must be logged in to post a comment.