FRISSS!!!
Home / Galéria / Több, mint 50%-ot nőtt a Kifli.hu a 2021-es üzleti évben

Több, mint 50%-ot nőtt a Kifli.hu a 2021-es üzleti évben

A GKID nemrég közreadott 2021-es naptári évre vonatkozó e-Toplistájában a Kifli.hu produkálta a leglátványosabb mozgást. A “legnagyobb forgalmú online kereskedők” kategóriában az előző évhez képest 6 helyet előre ugorva, idén a 6. helyen végzett, olyan nagyvállalatokat előzve meg, mint az Euronics, a Decathlon vagy az Auchan. A cég most közreadta a 2021-es üzleti évre vonatkozó publikus adatait is. 

Új év, új CEO

A 2021-es üzleti Q1 már az új ügyvezető igazgatóval indult, Makkay Jánost Klekner Péter váltotta, aki korábban a Wildberries és a L’Oréal igazgatójaként szerzett sokéves tapasztalatot. Klekner Péter a magyar piacot is ismeri, hiszen 2016 és 2018 között a Phillips Hungary ügyvezető és kereskedelmi igazgatója volt. Belépésétől 2022 januárjáig a marketing igazgatói pozíciót is betöltve irányította a Kifli.hu-t. 

A céghez érkezve első és legfontosabb feladatomnak a kiszállítási időpontok elérhetőségének stabilizálását és a kiszállított áruk minőségének garantálását tartottam. Rengeteget változtattunk a logisztika és a raktározás folyamatain. A vásárlói észrevételek mentén formáljuk a céget, de minden döntésem adatalapú, az engem körülvevő csapat szakértelmében teljes biztonsággal megbízom.” – tette hozzá az ügyvezető.

És hogy mit mutatnak a számok?

Összehasonlítva a 2020-as üzleti évvel, jelentős, 50% feletti átlagos növekedés látható.

A kiszolgált vásárlók száma a 2021-ben 33% -os emelkedést mutat. A rendelések száma éves szinten 68%-t növekedett, míg a bruttó árbevétel a 66%-ot emelkedett. 

A cég saját állományú dolgozóinak száma közel százról bőven 200 fölé ugrott, amire szükség is van a folyamatos fejlesztésekhez, a sebesség megtartásához.

Az év folyamán növekedett a kiszállítási terület is, már közel 5000 négyzetkilométeren szállítják ki a kis- és nagybevásárlásokat, ez a budapesti kerületekkel, a megyei agglomerációval, a velencei és balatoni területekkel együtt 75 települést jelent. Ehhez már a raktárnak is bővülnie kellett, ami a nyár végén 4500 nm2-ről 9000 nm2 fölé emelkedett. A cég jelentőset invesztált a dolgozók szükségleteit és kényelmét szolgáló fejlesztésekbe, újabb öltözők és étkezők kerültek kialakításra. 

És hogy mit várnak a FY2022-től?

Szeretnénk megtartani azt a lendületet, ami a céget jellemzi és hasonló, vagy még nagyobb növekedést produkálni. A hangsúly most a kiszállítási terület bővítésén, az ökolábnyom csökkentésén és a szolgáltatás minőségének biztosításán van.” – árulta el Klekner Péter. 

Ajánlott cikk

A COPPER FŐHŐSE BUDAPESTRŐL MENT 

A PRIMETIME EMMY-RE IS JELÖLT SOROZAT FORGATÁSÁRA Az amerikai polgárháború idején, New York egyik leghírhedtebb …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás