FRISSS!!!
Home / Galéria / Saját üzleted van? Így tedd egyedivé a kirakatot

Saját üzleted van? Így tedd egyedivé a kirakatot

Egy jól megkomponált kirakat figyelemfelkeltő és vásárlásösztönző, emellett az egyik legfontosabb kommunikációs- és marketingeszköze az üzletednek, ezért is érdemes odafigyeléssel megtervezni. Tekints erre is reklámfelületként, mely az új és régi ügyfelekben is jó benyomást kelt. Hogyan érheted el ezt a hatást? Cikkünkben ehhez adunk néhány tippet!

Mi a baj a szürke, sablonos kirakatokkal?

Az első benyomásnak igazán nagy jelentősége van, nincs ez másképp akkor sem, ha üzletedről van szó. Egy rosszul megkomponált, unalmas, jellegtelen kirakattal rengeteg érdeklődőt veszíthetsz. Sőt előfordulhat, hogy emiatt még csak észre sem veszik céged. Ha pedig egyszerűen csak elsétálnak az üzlet mellett, jelentősen kevesebbet profitálsz a rossz marketing miatt.

Így tedd egyedivé üzleted kirakatát? Íme 4 tipp!

  1. Készíttess egyedi arculatot üzletedhez!

Ha cégednek még nincs egységes arculata – egyedi logója, jellemző betűtípusa, színei, stílusa -, akkor elsőként ezt érdemes ráncba szedni!

Ezek a dizájnelemek lehetnek a figyelemfelkeltő, ösztönző kirakatod alappillérei is. A lendületes, hangulatos és legfontosabb információkat tartalmazó ablakokkal máris – apró befektetéssel – megszólíthatod az arra járó célközönséged!

Tipp: Teszteld bátran ezt a dizájnt egy kisebb költségű névjegykártyán, üzleted közösségi oldalán vagy a törzsvásárlók körében, így biztosan megfelelő lesz az eredmény.

  1. Használj ablakmatricát!

Mesterséged címere? – egy ablakmatrica megkönnyíti a dolgod, ha az üzleted bejáratát, kirakatát tennéd egyedivé. Kulcs lehet ahhoz, hogy még több ügyfelet szerezz, ráadásul takarékos, de látványos marketingeszköz is egyben, hiszen megnyerően tájékoztatja a járókelőket arról, hogy pontosan mire számíthatnak az üzletben.

Tipp: Egy jól megtervezett ablakmatrica segítheti a leendő ügyfelekkel történő bizalomépítést, ezért legyen informatív, átlátható és messzebbről is jól olvasható, megnyerő dizájnú.

  1. Fontold meg a LED fényújság használatát!

Egyre több helyen találkozunk folyamatosan információt átadó fényújsággal is, ez pedig tökéletes kiegészítője lehet az ablakmatricázásnak, hiszen az aktuális kínálatot, akciókat és újdonságokat könnyen megjelenítheted rajta. Ráadásul a nyitvatartási időn kívül, sötétben is feltűnő, így a járókelők figyelmét az esti időszakban is felkeltheted.

  1. Újítsd meg!

Ha kirakatodban fizikai termékeket – például ruhákat, lakberendézési dekorációt – jelenítesz meg, mindig törekedj a frissességre és megújulásra. Hiszen a járókelők hamar megszokják az aktuális berendezést, így könnyen unalmassá válhat számukra a látvány.

Tudtad? Az olyan üzletekbe, ahol nem figyelemfelkeltő és bizalomépítő a kirakat, oda többségében azok a vevők mennek be, akik már korábban is vásároltak ott. Egy megnyerő, mindig friss kirakattal nemcsak az impulzusvásárlókra hathatsz, hanem egy csapással új törzsvásárlókra is szert tehetsz. Tűnj ki ezzel is a versenytársak közül!

Tipp: A kirakat átrendezésére jó apropó az évszakok változása és az ünnepek közeledte!

Hogyan növelheted még tovább a forgalmad?

Érdemes több marketingeszközt is bevetni üzleted népszerűsítésére, hogy éppen az online marketing, az aktív közösségi média jelenlét, TV-, újság- vagy rádióhirdetés, esetleg a szórólapozás lesznek-e a megfelelő választások számodra, arra a célközönséged alapos ismerete szolgál támaszként.

Tipp: Gondold végig, hogy hol vannak jelen és milyen módon informálódnak a megcélzott emberek, így máris könnyen szűkíthető a kör.

Sajnos gyakran még a remek termékeket forgalmazó üzletek kirakatainak megtervezésére sem fektetnek nagy hangsúlyt a tulajdonosok, pedig még mindig az egyik legkézenfekvőbb reklámfelületről van szó, amivel becsábíthatók a régi és új vevők is. Kis befektetéssel látványos eredmény érhető el: egy figyelemfelkeltő, informatív ablakmatricával, fényújsággal és egyedi, mindig friss elrendezéssel máris sokat tettél azért, hogy céged még több profitot termeljen.

Ajánlott cikk

Közös dicsőítésre hív az Ez az a nap! a nemzet új stadionjába, a Puskás Arénába

Július 23-án kerül megrendezésre az eredetileg 2020-ra tervezett nagyszabású felekezetközi zenei esemény a budapesti Puskás …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás