Év végén mindenki bizakodva, várakozásokkal tekint a jövőbe. Előtérbe kerülnek a távolabbi jövővel kapcsolatos találgatások, vajon „mi lesz velünk 10, 20, 30 év múlva?”. Szorongva vagy bizakodva nézhetünk a jövőbe? Megragadva ezt az életérzést, a K&H szokatlan húzással fókuszba helyezi a fenntarthatóság problémakörét: idén rendhagyó módon 2023 helyett 2053-at köszönti, hogy megmutassa, mennyire fontos számára a fenntartható jövő.az év 365 napján fókuszban a fenntarthatóság „Te is élhető jövőt szeretnél?” – teszi fel a kérdést a K&H rendhagyó kampánya. „Azt üzeni, hogy már ma mindent meg kell tenni azért, hogy 2053-ban is boldogan lehessen az újévet ünnepelni. Számunkra mindez nem csupán egy hangzatos szlogen, a K&H az év 365 napján valóban tesz is a fenntarthatóságért. Azon dolgozunk, hogy a Párizsi Megállapodásban kitűzött 1,5°C-os korláton belül maradjunk. Az elmúlt években már jelentős lépéseket tettünk a globális felmelegedés megfékezése érdekében.” – mondja Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója. Az időzítés logikus: a nemzetközi klímakutató szervezetek vészharangot kongatnak, a század végére 3-4 fokkal lesz melegebb a bolygón, ha nem változtatunk. A 2016-os Párizsi Egyezmény maximum 2 fokban korlátozná a globális felmelegedés szintjét, de törekedve inkább a 1,5 fokra, különben drámaira fordul a földi élet. Az EU célja, hogy 2050-re klímasemlegessé váljon, azaz olyan gazdaságot hozzon létre, amelynek nettó üvegházhatásúgáz-kibocsátása nulla. Ez a célkitűzés áll az európai zöld megállapodás középpontjában, hiszen ennek elérése egy jelentős lépés a globális felmelegedés jelentős mérsékléséhez. Az éghajlat-semleges társadalomra való áttérés egyszerre jelent sürgető kihívást és lehetőséget arra, hogy mindenki számára jobb jövőt építsünk. A társadalom és a gazdasági ágazatok minden része szerepet fog játszani – az energiaszektortól kezdve az iparon, a mobilitáson, az épületeken, a mezőgazdaságon és az erdőgazdálkodáson át. emelkedett, mégis mellbe vág A fenntarthatóság témakörének szentelt „Boldog 2053-at!” kreatív kampányt a VMLY&R ügynökséggel együttműködésben a karácsonyi ünnepet követően indította a K&H a közösségi médiában. Az alkotók arra számítanak, hogy a provokatív és szerethető kampány nem csak az ügyfelek téma iránti affinitását erősíti, de új színt is visz a K&H „innováció, fenntarthatóság, jövő” márkaüzenetébe. |
You must be logged in to post a comment.