Home / Címlap / Rejtett üzenettel kíván boldog újévet a K&H

Rejtett üzenettel kíván boldog újévet a K&H

  • ha azt akarod, hogy 30 év múlva is koccinthass az új évre
Szokatlan megoldással rukkol elő idén a K&H: online és videós megjelenéseiben a közösségi médiában futó kampányával rendhagyó módon 2023 helyett 2053-ra kíván boldog újesztendőt. A kampány rejtett üzenete: már ma el kell kezdeni dolgozni azon, hogy 30 év múlva is élhető világban éljünk. Fókuszban a fenntarthatóság, ami egybecseng a bank márkaüzenetével.
Év végén mindenki bizakodva, várakozásokkal tekint a jövőbe. Előtérbe kerülnek a távolabbi jövővel kapcsolatos találgatások, vajon „mi lesz velünk 10, 20, 30 év múlva?”. Szorongva vagy bizakodva nézhetünk a jövőbe?
Megragadva ezt az életérzést, a K&H szokatlan húzással fókuszba helyezi a fenntarthatóság problémakörét: idén rendhagyó módon 2023 helyett 2053-at köszönti, hogy megmutassa, mennyire fontos számára a fenntartható jövő.

az év 365 napján fókuszban a fenntarthatóság

„Te is élhető jövőt szeretnél?” – teszi fel a kérdést a K&H rendhagyó kampánya. „Azt üzeni, hogy már ma mindent meg kell tenni azért, hogy 2053-ban is boldogan lehessen az újévet ünnepelni. Számunkra mindez nem csupán egy hangzatos szlogen, a K&H az év 365 napján valóban tesz is a fenntarthatóságért. Azon dolgozunk, hogy a Párizsi Megállapodásban kitűzött 1,5°C-os korláton belül maradjunk. Az elmúlt években már jelentős lépéseket tettünk a globális felmelegedés megfékezése érdekében.” – mondja Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.

Az időzítés logikus: a nemzetközi klímakutató szervezetek vészharangot kongatnak, a század végére 3-4 fokkal lesz melegebb a bolygón, ha nem változtatunk. A 2016-os Párizsi Egyezmény maximum 2 fokban korlátozná a globális felmelegedés szintjét, de törekedve inkább a 1,5 fokra, különben drámaira fordul a földi élet. Az EU célja, hogy 2050-re klímasemlegessé váljon, azaz olyan gazdaságot hozzon létre, amelynek nettó üvegházhatásúgáz-kibocsátása nulla. Ez a célkitűzés áll az európai zöld megállapodás középpontjában, hiszen ennek elérése egy jelentős lépés a globális felmelegedés jelentős mérsékléséhez. Az éghajlat-semleges társadalomra való áttérés egyszerre jelent sürgető kihívást és lehetőséget arra, hogy mindenki számára jobb jövőt építsünk. A társadalom és a gazdasági ágazatok minden része szerepet fog játszani – az energiaszektortól kezdve az iparon, a mobilitáson, az épületeken, a mezőgazdaságon és az erdőgazdálkodáson át.

emelkedett, mégis mellbe vág

A fenntarthatóság témakörének szentelt „Boldog 2053-at!” kreatív kampányt a VMLY&R ügynökséggel együttműködésben a karácsonyi ünnepet követően indította a K&H a közösségi médiában. Az alkotók arra számítanak, hogy a provokatív és szerethető kampány nem csak az ügyfelek téma iránti affinitását erősíti, de új színt is visz a K&H „innováció, fenntarthatóság, jövő” márkaüzenetébe.

Ajánlott cikk

Február 4-e, a Rákellenes világnap

Egy szépségmárka küzdelme a nők életéért Vajon él olyan ember a Földön, akinek élete során …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás