FRISSS!!!
Home / Szórakozás / Színház / Példaértékű szakmai összefogásban valósul meg A SZÍNHÁZ VISSZAVÁR kampány

Példaértékű szakmai összefogásban valósul meg A SZÍNHÁZ VISSZAVÁR kampány

A színház visszavár címmel indít kampányt a Déryné Program az Emberi Erőforrások Minisztériuma Kulturális Államtitkárságának támogatásával. A projekt példaértékű szakmai összefogásban valósul meg, a résztvevő kulturális intézmények a közönség iránti hálájuk kifejezése mellett az újbóli személyes találkozásra szeretnék ösztönözni nézőiket.

A kampányt életre hívó Déryné Program partnereként a Nemzeti Színház, a kaposvári Csiky Gergely Színház, a Budapesti Operettszínház, a Thália Színház és a Fővárosi Nagycirkusz vett részt. A kezdeményezés célja a kultúrafogyasztás társadalmi üzenetének erősítése. A színház visszavár bemutatja, hogy az előadó-művészeti szakemberek hálásak a közönség támogatásáért, és várják, hogy a nézőkkel való személyes találkozáson keresztül újra átélhessék együtt a színház varázslatát.

„Az elmúlt több mint egy év embert próbáló volt mindannyiunknak, a színházi szakma sem kivétel ez alól. Mint igazgató, és mint művész is tapasztaltam. A legfájóbb számunkra a bizonytalan ideig tartó várakozás a találkozások nélküli légüres térben. A bennünk rekedt alkotóenergia ugyan folyton új utakat keresett, de a nézőkkel való fizikai találkozás nélkül nem tudott a színház igazi csodája létrejönni. Ezzel a kampánnyal azt akarjuk üzenni a nézőknek, hogy számítunk rájuk, hogy visszavárjuk őket, hiszen biztos vagyok benne, hogy az a szellemi-lelki táplálék, amit a színház nyújt, számukra is hiánypótló. Örülök, hogy ez a közös tapasztalat közös ügy lett, amiből A színház visszavár kampány született” – fogalmaz Kis Domonkos Márk, Jászai Mari-díjas színművész, a Déryné Program igazgatója.

Az Emberi Erőforrások Minisztériuma kiemelten fontosnak tartja a nehéz helyzetbe került kulturális szegmens támogatását, így a Déryné Program kezdeményezését azonnal felkarolta.

„A pandémiát nem tartom életünknek sem a részének, sem a történetünk bármilyen megszakításának. Rossz és kegyetlen, dramaturgiát nélkülöző horrornak tartom, amelyből fel kell ébredjünk, a függönyök legördülése után folytatjuk e baljós előadás megtekintése előtti kevésbé kalandos, de annál élhetőbb életünket, és azt kívánjuk, rémálmainkban se térjenek vissza ezek a borzalmak.

A világnak fel kell ébrednie ebből a szörnyű és sok áldozatot követelő rémséges valótlanságból, és folytatnia, vagy újrakezdeni kell mindent. A valót. Talptól a fejbúbig, földtől az égig. A mindennapok tényszerű megszakítottsága azonban nem elkendőzhető. A művészetekben, a művészek járványhelyzetben felmutatott bátorságának és alkotói józanságának köszönhetően, vélhetően ott folytatódik minden, ahol megszakadni látszottak az addigi alkotói folyamatok – és az élet folytathatóságának érzetében bennünket leginkább ez erősíthet meg. „Az élet él, és élni akar”, mondja a költő, üzenik szavai nyomán a művészek, üzen nekünk az élet. Folytassuk hát még nagyobb szívvel, erővel, hálával, tenni akarással. A színház mindenkit visszavár!” – foglalta össze a projekttel kapcsolatos gondolatait Fekete Péter, ez EMMI kultúráért felelős államtitkára.

 

A kampány amellett, hogy összefogás a teátrumok részéről, közös munka ügynökségi oldalról is. A kezdeményezés és a kampánystratégia a több kulturális intézmény és színház marketingjét is segítő Brandtailor nevéhez fűződik, a kreatív tervezést és a produkciót a Creativo Media, az arculatot a StrongSolutions, a kommunikációt pedig a VízióMédia jegyzi. A kampány integritását a megjelenési felületek és az időzítés biztosítja:, a kommunikáció TCR, online felületek, OOH, rádió és PR megjelenésekre épül. Az üzenetet a projektet életre hívó alkotók és szakemberek először május-júniusban, ezt követően pedig az augusztus-szeptemberi időszakban is erősíteni kívánják a nézőkben.

A kampányfilm és a hozzá kapcsolódó PR tartalmak a www.aszinhavisszavar.hu weboldalról el, illetve az alábbi YouTube linkekről érhetők el

 

Megbízó: Déryné Program az EMMI Kulturális Államtitkárság támogatásával

  • Kis Domonkos Márk – Déryné Program igazgatója
  • Fekete Péter – Kultúráért felelős államtitkár

Kampány & stratégia: Szabó Ádám – Brandtailor

Arculat: StrongSolutions

Kreatív és produkció: Creativo Media

PR & Médiatervezés: Malik Andrea – VízióMédia

kredit: Bertalan Ádám

Ajánlott cikk

Rozé, Rizling és Jazz Napok – 2021-es programbejelentés

Bejelentették a szervezők az idei Rozé, Rizling és Jazz Napok programjait. A sajtóeseményen részt vett Porga …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás