Home / Címlap / ÖTÖDIK ÉVE A MAGYAR TELEKOM A LEGVONZÓBB MUNKAHELY A TELEKOMMUNIKÁCIÓS SZEKTORBAN

ÖTÖDIK ÉVE A MAGYAR TELEKOM A LEGVONZÓBB MUNKAHELY A TELEKOMMUNIKÁCIÓS SZEKTORBAN

  • HA TELCO, AKKOR TELEKOM 

A PwC Magyarország évente átfogó kutatást végez annak érdekében, hogy feltérképezze a legfontosabb munkaerőpiaci preferenciákat Magyarországon. A felmérés eredményeként – immár ötödik éve – a Magyar Telekom nyerte el a Legvonzóbb Munkahely Díjat a telekommunikációs szektorban.

A PwC által készített felmérés kiemelt célja, hogy adatalapon ismerje meg a munkavállalók preferenciáit, munkáltatói márkákkal kapcsolatos percepcióit, valamint azt, hogy hogyan befolyásolták ezeket az elmúlt időszak eseményei és a munkavégzés megváltozott körülményei. A felmérés – az idei évben először – átfogóan, a teljes munkaerőpiacra vonatkozott, pályakezdők és tapasztalt munkavállalók, közel 25000 fő bevonásával készült. A kutatás rámutatott arra, hogy a legfontosabb munkavállalói igények jelentősen módosultak a korábbiakhoz képest, felszínre hozva, hogy a munkavállalók számára az egyik legfontosabb szempont az egzisztenciális biztonság és a stabilitás. Ezzel összhangban, az egy évvel korábbi eredményekhez képest, visszaszorultak a wellbeing-hez köthető elemek. A home office lehetősége és a munkahelyi humán tényezők, mint a felettes személye vagy a kollegákkal való jó kapcsolat továbbra is számottevő jelentőséggel bírnak, de a munka biztonságot adó volta jelen pillanatban nagyobb szerepet kap ezeknél.

A korosztályos eredményeket tekintve, a Z-generáció tagjai egyre inkább értékelik az alapbér mellett a karrierlehetőségeket, a munkaidő kiszámíthatóságát és a munkahelyi környezetük kényelmét. A fiatalabbak bevonzása érdekében a munkaadóknak érdemes tehát kiemelt figyelmet szánni a munkahelyi humán tényezőkre és az elköteleződés erősítésére. 

A fenti visszajelzések alapján a telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelye elismerést a Magyar Telekom érdemelte ki, immár ötödik alkalommal. „Büszkék vagyunk arra, hogy idén is elnyertük az elismerést és a munkavállalók bizalmát. Munkáltatói márkaépítési stratégiánk kialakításakor az elsődleges szempontunk az volt, hogy a stabil működési keretek biztosítása mellett megtaláljuk és felerősítsük azokat az élménypontokat, melyek a kollégáink számára fontosak. Belső elégedettségi felmérésünk eredményei igazolják, hogy a jelenlegi, kihívásokkal teli gazdasági helyzetben is sikerül a kollégáink számára fejlődésüket támogató, stabil és szerethető munkahelyet teremtünk, ez a mostani visszajelzés a munkaerőpiaci szereplőktől pedig megerősít minket abban, hogy emellett a fiatal tehetségek és a tapasztalt szakértők számára is vonzó munkahely vagyunk.” – mondta az elismerés kapcsán Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief People Officere.

Ajánlott cikk

A megelőzés és a korai diagnózis életmentő

Február 4. a rák elleni küzdelem világnapja, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet a betegségre …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás