FRISSS!!!
Home / Címlap / Nevet vált a jelenlegi Camshafts vezérműtengely-üzletág

Nevet vált a jelenlegi Camshafts vezérműtengely-üzletág

  • A thyssenkrupp Automotive folytatja hajtáslánc-üzletágának átalakítását

A thyssenkrupp Automotive Technology szegmense ugyanis folytatja hajtáslánc-üzletágának átalakítását, amely során a jelenlegi Camshafts vezérmű-üzletág igazodik az e-mobilitás erősebb növekedéséhez. Az egység jelenleg a világ egyik vezető beszállítója belső égésű motor-, hibrid- és elektromos hajtásláncok alkatrészeinek terén egyaránt.

A termékspektrum elsősorban a hagyományos meghajtásban használt összeszerelt vezérműtengelyeket és vezérműveket, valamint autókhoz használt elektromos motorok forgórészeit foglalja magába.

A hajtáslánc alkatrészeket szállító üzletágunk átalakítását nagyon korai szakaszban elindítottuk. A belső égésű motorok hagyományos szelepvezérlés-rendszereiből kiindulva körülbelül tíz évvel ezelőtt kezdtünk új termékeket fejleszteni és az elektromos hajtásláncokhoz gyártásra felkészíteni. Ma már neves autógyárak számára gyártunk forgórészeket elektromos motorokhoz, és ezzel a termékkel a piacnál lényegesen gyorsabb növekedést érünk el. Most a nem belső égésű motorokhoz kapcsolódó új termékekkel folytatjuk az átalakulást. Magyarország nagyon fontos üzleti partnerünk, akivel közösen hosszú távol tervezünk előre, ebben a folyamatban is. – fogalmazott Dr. Karsten Kroos, a thyssenkrupp autóipari divíziójának vezérigazgatója, aki ma Budapestre látogatott.

A vállalat megkezdte már például a teljes forgórészek fejlesztését, de ezzel párhuzamosan az elektromos járművek akkumulátorainak hőkezelés-menedzsmentjében új termékek kifejlesztésével is foglalkozik.

A kibővített termékportfólió és ezzel az üzletág újrapozícionálása a szervezet új nevében is megmutatkozik: október 1-től, a vállalat pénzügyi évének kezdetétől Dynamic Components néven működik tovább a thyssenkrupp Automotive Technology szegmens ezen üzleti egysége.

A thyssenkrupp az ügyfélmegrendelések alapján a következő években is nyereséges lesz és növekedést fog elérni a belső égésű és hibrid motorokhoz tervezett termékekkel, még a zsugorodó piacon is. Az ebből származó nyereséget új termékek fejlesztésére és indusztrializálására fordítja a vállalat, ezáltal fokozatosan függetlenedve a hagyományos, belső égésű motoroktól.

A belső égésű és hibrid motorokhoz kapcsolódó további növekedést a thyssenkrupp saját technológiái biztosítják, melyekkel a korszerű belső égésű motorok hatékonysága tovább növelhető, a károsanyag-kibocsátás pedig csökkenthető.

A hajtáslánc-komponensek terén betöltött technológiai vezető szerep mellett az üzleti egység erős gyártási és automatizálási képességei jelentik a sikeres átalakulás kulcselemeit. Az új termékek gyártása során a vállalat már meglévő, a belső égésű motorok alkatrészeinek gyártásfolyamatai során kialakított kompetenciái jelentős mértékben hasznosíthatók. Egyes esetekben még az is lehetséges, hogy az új termékek gyártásakor ugyanazokat a gépeket és berendezéseket használják, így egy adott üzemben többféle gyártósor működhet a különböző típusú hajtásrendszerek más-más termékeinek gyártására.

Az elmúlt években a thyssenkrupp Automotive Technology szegmense szisztematikusan úgy alakította át termék- és szolgáltatáskínálatát, hogy kiszolgálja az e-mobilitás, az önvezető rendszerek és a fenntartható mobilitás technikai trendjeit. Az üzleti szegmens ma már nemzetközi autóipari alkatrész-beszállító, amely a futómű-, hajtáslánc- és karosszériatechnológiákra specializálódott. A hangsúly egyértelműen a hajtásláncfüggetlen termékekre és szolgáltatásokra tevődik a futómű- és karosszéria-összeszerelő sorok és a könnyűszerkezetes karosszériaelemek gyártása területén. A szegmens teljes forgalmának több mint 80 százalékát már most is nem belső égésű motorokhoz kapcsolódó termékekkel realizálja.

A thyssenkrupp magyarországi tevékenységében is egyre inkább a belsőégésű motoroktól független termékek és szolgálatatások jelentősége nő.

A thyssenkrupp Magyarországon nem csupán gyártást, hanem K+F tevékenységet is végez: Budapesten és Veszprémben működik a vállalat közel ezer mérnököt foglalkoztató E/E kompetencia központja; Jászfényszarun elektromechanikus kormányszervókat és hengerfejbe integrált vezérműtengelyeket gyárt, Debrecenben stabilizátorokat és rugókat készít a vállalat, míg Győrben futómű-összeszerelő üzemet, valamint egy Steel Service Center-t is működtet. A vállalatnak jelenleg több mint 2300 munkatársa van Magyarországon.

Ajánlott cikk

Erősödik a GuideVision európai és hazai ügyfélportfóliója

A Daimlerrel kötött megállapodás nagy jelentőségű az Infosys részeként működő nemzetközi vállalkozás számára A GuideVision …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás