- Gyermekmentő autóért vászonra nyomott fotóremekekkel
Elismert magyar festmény-és fotóművészeti alkotásokból szervez 11 hazai kávézóban kiállítást a Starbucks Magyarország és az Olympus. A művészeti munkák eladásából befolyt összeget a Gyermekmentő Alapítványnak ajánlják fel új mentőautó vásárlására. A kávézókban az asztalokon elhelyezett QR kód beolvasásával a vendégek könnyedén böngészhetnek az elérhető alkotások között és vásárolhatják meg kedvenceiket egy jó cél érdekében.
A Magyarországon az Amrest által üzemeltett világhírű kávézólánc kiemelt figyelmet fordít a hazai egészségügy és az egészségügyi dolgozók támogatására. A koronavírus járvány alatt a legnehezebb időszakban a vállalat saját eszközeivel támogatta a frontvonalban dolgozókat. Kávécsomagokat ajánlott fel többek között a Heim Pál Gyermekkórház, a Szent János Kórház, a debreceni Kenézy Gyula Kórház, a szegedi Kettes Kórház, a pécsi megyei kórház, a SOTE sürgősségi részlegének és a Péterfy Sándor Utcai Kórház dolgozóinak számára.
A kávézólánc ismét egy jó ügy mellé áll, amellyel támogatja a hazai egészségügyet. Az Olympus és a Starbucks Magyarország közös akciójában olyan művészektől vásárolhatók meg alkotások, mint például Bánhalmi Norbert, Rákóczi Ferenc vagy Czank Lívia. Az Allee, a Gozsdu, a Corvin, a Duna Pláza, az Egyetem tér, a Király utca, a Nyugati pályaudvar, a Vigadó tér, a Széna tér, a Szent Gellért tér, és a Westend Terasz Starbucks üzleteiben tekinthetők meg a kiállított képek. Az asztalokon elhelyezett QR kódok beolvasásával pedig a vendégek könnyedén megvásárolhatják a kedvenc műtárgyaikat, akár vászonképként, vagy üveglap alá helyezve, bekeretezve, alumíniumra kasírozva, valamint matt papírra nyomtatva. A műtárgyak eladásából befolyt összeget a Gyermekmentő Alapítvány számára adományozzák a szervezők egy új mentőautó megvásárlására.
„A Starbucks számára az olyan kezdeményezések kiemelten fontosak, amelyekkel támogathatjuk a helyi közösségeket, legyen szó akár zöld megoldások bevezetéséről, faültetésről, vagy az egészségügy támogatásáról. Mindig keressük azokat a lehetőségeket, amelyekkel vendégeinkkel együtt tudunk maradandót alkotni, és emlékeztethetnek minket a társadalmi felelősségvállalás fontosságára és a rászorulók segítésére.” – mondta Kerek Fanni, a Starbucks Magyarország brand managere. – „Éppen ezért nagy büszkeség, hogy egy ilyen nagyszerű kezdeményezésben dolgozhatunk együtt az Olympus-szal, amelynek eredményeképpen támogathatjuk a Gyermekmentő Alapítványt.”
A válogatott alkotások a www.muveszetelvitelre.hu weboldalon vásárolhatók meg.
You must be logged in to post a comment.