FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Divat / A MODIVO kivételes nőket hívott meg energikus adidas x Rich Mnisi kampányába 

A MODIVO kivételes nőket hívott meg energikus adidas x Rich Mnisi kampányába 

Mit jelent számodra a szülőföld? A legújabb MODIVO kampányban inspiráló nők mutatják be a Rich Mnisi dél-afrikai tervezővel együttműködésben készült egyedi adidas-kollekciót. A főszereplők a művész gazdag afrikai örökségét ünneplik, és energiájukkal inspirálják az önkifejezést.

Osi Ugonoh modell, Vola Default producer és rendező, Luzia Avelino énekesnő, Monika Łaskarzewska táncoktató, Lena Zaboroś tiktoker és Ula Fryc táncos nap, mint nap nők ezreit inspirálják energiájukkal és életszemléletükkel. Ezért is hívták meg őket a MODIVO által készített fotózásra. Lendületes fotókon és videón mutatják be a Rich Mnisi tervezővel együttműködésben készült legújabb adidas-kollekciót, hangsúlyozva annak fő üzenetét: a tiszteletet és tisztelgést a származásunk előtt.

A kollekció színes, merész ruhadarabokból áll, amelyek a Rich Mnisi tsongai örökségét ünneplik, és különböző sportokhoz, például futáshoz, kerékpározáshoz, úszáshoz és edzéshez készültek. A kollekcióban olyan utcai ruhadarabok is szerepelnek, amelyek nagyvonalú sziluettekkel rendelkeznek, és amelyek ötvözik az egyedi stílust, az élénk színeket és a funkcionalitást. Az új kínálatban olyan ikonikus adidas lábbelik is helyet kapnak, mint a Superstar, az UltraBOOST és a Forum, amikbe Rich jellegzetes, excentrikus printjei leheltek új életet. Rich Mnisi elkötelezettsége az identitás kifejezésére abszolút rímel az adidas azon meggyőződésével, hogy a sport révén életeket lehet megváltoztatni. Az eredmény egy olyan termékcsalád, ami a sportos stílus határait feszegeti, és aminek középpontjában az önkifejezés áll. A kollekció darabjai élénk, merész állatmintákat, vibráló, ütős színeket és feltűnő absztrakt mintákat ötvöznek, amik együttesen mesélnek a gyökereink izgalmas történetéről. A kollekció minden egyes darabját úgy tervezték, hogy önálló, kiemelkedő darabként is viselhető legyen, vagy kiegészítőkkel és rétegekkel kiegészítve még egyedibb és különlegesebb megjelenést eredményezzen.

Az adidas x Rich Mnisi kollekció már elérhető a MODIVO-n, és hogy tesztelje a funkcionalitását, a multibrand aktív nők egy csoportját hívta meg egy közös fotózásra, akik hozzáállásukkal és tetteikkel inspirálnak másokat. A kampányban résztvevő hölgyek adidas total lookban vettek részt a fotózáson, és tesztelték, hogyan viselkedik a kollekció mozgás közben. Tánc, mosoly és szórakozás – ez a három elem jellemezte a főszereplőket, és hangsúlyozta mindegyikük energiáját, valamint a kampány autentikusságát. 

A MODIVO által készített videóban a zenei hátteret a Lua Preta által készített “Panakanema” adja. A dal címe egy lefordíthatatlan szó, aminek legközelebbi jelentése: erős női karakter. A dinamikus és energikus zene, valamint a temperamentumos mozgás tökéletes környezetet teremtett a különc tervező adidas kollekciójának bemutatásához.

“Rendkívül büszke vagyok arra, hogy bemutathatom ezt a kollekciót az ikonikus adidas márkával együttműködésben.”- mondja Rich Mnisi. “Számtalan színes bőrű embert láttam magam körül, akik a művészetet minden lépésükkel újradefiniálták. A terveim átültetése az adidas ikonikus darabjaira felemelő élmény volt. Egy vibráló, egyedi kollekciót hoztunk létre, ami tükrözi a közösség és az örökség, az egyéniség és az önkifejezés iránti szeretetemet. Egy kollekció, ami ünnepli az életet a sportpályán és azon kívül is.” 

“A kollekció szellemisége a földet ünnepli, ezért a környezetvédelem fontos szempont volt a gyártási módszerek és a felhasznált anyagok kiválasztásakor. Nagyon örülök, hogy kihasználhattuk az adidas fejlett technológiáit és a részben újrahasznosított anyagokat. Nagyon várom, hogy a világ lássa, hogyan valósult meg ez az együttműködés.”

A kampány Marcin Kempski fotózta, a videóért pedig Kuba Kędzia felelt. Az adidas x Rich Mnisi kollekció már kapható a MODIVO-n.

modivo.hu

@modivo.hu

#ModivoHU

Ajánlott cikk

Évi 12 százalékos bérigény-növekedés mérhető az utóbbi három évben

2020 óta évről évre 12 százalékot emelkedtek átlagosan a munkavállalói nettó bérigények Magyarországon. Ezzel párhuzamosan …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás