Minimum alkohol, maximum élvezet

  • egyre többen figyelnek arra, hogy minimum alkohol fogyasztásával hozzák ki a maximumot a felszabadult nyári szórakozásból is 

A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács a spiritsEUROPE támogatásával idén nyáron Minimum alkohol, maximum élvezet néven folytatta tavaly indított Másnap máshogy edukációs kampányát a tudatos alkoholfogyasztás népszerűsítéséért. Az idei három hónapos nyári kampányhoz Miskovits Marci és Katz Dávid is csatlakozott saját videós tartalmaikkal, így három videó is készült a témában, melyek az Italmérték online felületein és a tartalomgyártók saját csatornáin is elérhetővé váltak. A népszerű nyári koncert- és fesztiválhelyszíneken készített videós tartalmak célja az volt, hogy aktív, valós párbeszédet indítsanak el a felelős, tudatos alkoholfogyasztás témakörében, valamint, hogy az edukatív információkat és a Minimum alkohol, maximum élvezet üzenetet hitelesen, relevánsan adják át laza, kötetlen stílusban. A videók összesen több, mint 40 ezres megtekintést generáltak a nyár folyamán.

„Egy igen sikeres kampányt tudhatunk magunk mögött, mely elérte célját, azaz sikerült mozgósítania nem csak a fiatal felnőtteket, de az idősebb korosztályt is, és ösztönöznie őket a tudatosabb alkoholfogyasztás irányába. Ezt támasztja alá, hogy a Miskovits Marci és Katz Dávid által készített interjúkból összeállított videós tartalmak több tízezres elérést produkáltak az online felületeken és a közösségimédia-kihívásban is több százan vettek részt. A résztvevők között páros Balaton Sound jegyeket és Jegy.hu utalványokat sorsoltunk ki, így is ösztönözve őket a tudatos, és egyúttal maximálisan élvezetes bulizásra” – foglalta össze a kampány eredményeit Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója. 

Népszerű közösségi média kihívás: #minimummalmaximum

Hogy a Minimum alkohol, maximum élvezet üzenet minél több felnőtthöz eljuthasson, az idei szezonban a kampány a #minimummalmaximum hashtaghez kapcsolódó közösségimédia-kihívással egészült ki. A nyereményjátékban kisorsolt páros Balaton Sound fesztiváljegyekért és Jegy.hu utalványokért versenybe szállóknak a #minimummalmaximum hashtaget használva kellett kommentelniük a Facebookon közzétett bejegyzések alá, ezzel is támogatva a téma körüli párbeszéd kialakulását az online felületeken is. A kampány során, több, mint 500 hozzászólás érkezett, ugyancsak igazolva a kampány sikerességét és azt, hogy annak üzenetei valóban el is érték a megszólítani kívánt felnőtt alkoholfogyasztó közönséget.

További információk a kampányról:

További információk a kampányról: Minimum alkohol, maximum élvezet

Web: https://italmertek.hu/

Instagram: https://www.instagram.com/italmertek/

Facebook: https://www.facebook.com/italmertek

YouTube: Italmertek – YouTube

- bdpst24.hu

Check Also

Az Our Last Night 9 év után visszatér Budapestre!

Budapestre jön az Ed Sheeran-t és Olivia Rodrigot is játszó post-hardcore zenekar Október 5-én a …