FRISSS!!!
Home / Szórakozás / Kiállítás / MEGTARTJÁK A 2021-ES EDUCATIOT

MEGTARTJÁK A 2021-ES EDUCATIOT

  • Már biztos, hogy az online térbe költözik a továbbtanulók nagyrendezvénye

Új helyszínt és időpontot kapott a felsőoktatás irányába tendáló diákok éves nagyeseménye, az Educatio Nemzetközi Oktatási Szakkiállítás: a szervezők friss bejelentése szerint már biztosan megrendezik, 2021. január 21-23. között az online térben, egy úttörőnek számító virtuális expo keretében.

– Huszonegyedjére hozzuk tető alá a kiállítást, ahol a diákokat a továbbtanulással és egyéb képzési lehetőségekkel kapcsolatban tájékoztatjuk, és ahol ők közvetlenül a számukra szimpatikus intézmény tanáraitól, hallgatóitól kérdezhetnek. A 2021-es rendezvény azonban a víruskörülmények és óvintézkedések miatt számunkra is olyan újdonságot hoz, amelyre nem volt példa az elmúlt két évtizedben: az információkat a fizikai tér helyett chatszobás találkozások keretében lehet begyűjteni – tájékoztatott az Educatio főszervezője, Maszlavér Gábor.

A továbbtanulni vágyók így januárban biztonságosan, az online térben, mégis személyesen informálódhatnak egyetemi szakokról és az oda kapcsolódó közéletről, a bekerülés feltételeiről, vagy éppen a vizsgaidőszak sajátosságairól, valamint képzésekről, gyakornoki programokról, nyelvtanulási vagy Erasmus lehetőségekről. Adott diák konkrétan beléphet azoknak az egyetemeknek a „szobáiba”, amelyek számára vonzóak lehetnek, és ott személyesen kérdezheti az illetékeseket, de előadásokra is „beülhet”, hogy például aktuális felvételi információkról, pontszerzési lehetőségekről, vagy az e-felvételi rendszer használatáról tájékozódjon.

– Tekintettel arra, hogy ebben a feje tetejére állt világban a találkozási körök beszűkültek, az esemény a résztvevő intézmények, kiállítók számára is innovatív lehetőséget kínál, hiszen itt újra közvetlenül, mégis kockázatmentesen lehet kapcsolódni a Z generációval – tette hozzá a főszervező.

Közép-Európa legnagyobb oktatási kiállításán tavaly 200 szervezet állt majdnem 55.000 látogató rendelkezésére. A szervezők a kivitelezésre egy olyan, böngészőből futtatható, reszponzív, ráadásul többnyelvű programot hoztak létre, amely képes egyszerre több száz stand és több ezer látogató kiszolgálására.

Ajánlott cikk

Idén nyártól Orlando Bloom a Staropramen új márkanagykövete

A Molson Coors Beverage Company bejelenti, hogy Orlando Bloom színész és UNICEF jószolgálati nagykövet lesz …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás