- A két lábon járó technológia
Egy nagyon várt kollekció megtervezésének erejéig, összeállt a Nike és a 3M. Az innovációs vállalat eddigi legjobb újításait ötvözi olyan ikonikus sneakerekkel, mint a Force, az Air Max és a Blazer.
“Örömmel tölt el, hogy egy olyan globális szinten elismert márkával társulhattunk, mint a Nike” – mondta Brian Rice, a 3M márka- és formatervezési alelnöke. “Ez az együttműködés rámutat a tervezés valódi értékére, úgy kelti életre a 3M világvezető technológiáit, hogy még javítja is a fogyasztói élményt.”
A világmárkák kollaborációja a 2019-es Milánói Design Héten prezentált 3M ’A Pinnacle of Reflection’ művészeti installációjának köszönhető, amit a világ legnépszerűbb márkáinak divat- és formatervezési rajongói csodálhattak meg, és melyre a Nike figyelt fel leginkább. A darab nemzetközi hírnevet szerzett azzal, hogy kaleidoszkóp-hatásával a színek és formák vizuális keverékében mutatta be a 3M technológiai platformjait..
„Azt követően, hogy a Nike megismerte az installációnkat, már tudta, hogy a 3M másképpen gondolkodik” – mondta Robert Quintero, a 3M UX kreatív igazgatója. A Nike Sportswear, bár legújabb kollekciójának már kezdeti szakaszában volt, meglátta a lehetőséget a 3M-ben és a lehetséges együttműködésben. “Nagyra értékelték, hogy képesek vagyunk érzelmileg is kifejezni a 3M márkát a történetmesélés erejével” – tette hozzá Robert Quintero.
A teljes cipőkollekció kiegészült a 3M ™ Scotchlite ™ fényvisszavető anyagával és a 3M ™ Thinsulate ™ szigetelésével, mely nem csak emeli a cipők esztétikus megjelenését, de a hő bent tartását is biztosítja viselőjének. Mindkét 3M technológia hosszú múltra tekint vissza, mely során olyan nagy márkák bizalmát nyerte el, mint az Adidas, amely 2019-ben a Nite Jogger kollekciójához használta a 3M által kifejlesztett fényvisszavető anyagot. De a Brooks, Run Visible kollekciójában is ez a technológia köszön vissza.
A környezetbarát előállításáról ismert 3M™ Thinsulate ™ szigetelő technológia mára számos világhírű divatmárka részét képezi. Ez a forradalmi anyag újrahasznosított műanyag palackokból készül, ezzel is igazolva a 3M elkötelezettségét az újrahasznosítás és a fenntartható gazdaság előmozdítása iránt.
“A 3M azzal nyerte el a márkák feltétlen bizalmát, hogy termékei valós tudományon alapszanak” – moondta Ryan Gallagher, a 3M ™ Scotchlite ™ Reflective Material globális marketing menedzsere. “A vállalatunk eddig is vallotta, hogy az alkalmazott technológia növelje a termékek hatékonyságát, de erre a Nike-val való együttműködés a legkiválóbb példa.”
A teljes kollekció megtekinthető a nike.com weboldalon.
You must be logged in to post a comment.