FRISSS!!!
Home / Címlap / Megint nagyot fejlesztett a Kifli.hu, ezzel emelve új szintre a vásárlói élményt

Megint nagyot fejlesztett a Kifli.hu, ezzel emelve új szintre a vásárlói élményt

A közkedvelt online szupermarket sikerének titka, hogy a vásárlói igények mentén fejleszti szolgáltatását, teljesítve ezzel küldetését, miszerint „jót enni, jól élni” mindenkinek lehet. A napokban bevezetett friss újításokkal még magasabb vásárlói élményt kínálnak a meglévő és jövőbeli kifliseknek.

Frissesség-garancia forradalom

A Kifli minden tekintetben szakít a hagyományos bolti vásárlói élménnyel, így náluk nincs szükség arra, hogy a vásárló magának ellenőrizze a termék frissességét, megteszik ezt a szakemberek. A cég a weboldalon és az applikációban is egy ún. “Frissesség-garancia” jelvénnyel tünteti fel a termék mellett az átlagos felhasználhatósági időtartamot. Amennyiben a vásárló mégsem elégedett a termékkel, a visszatérítési folyamat kérdés nélkül, azonnal jóváírható a vevő profiljában. 

Még több megmenthető étel

“A frissesség garantálása és az elérhetőség növelése érdekében a partnereink által szállított mennyiségeket emeljük anélkül, hogy hosszabbítanánk a raktárban tárolás idejét. Ezzel megőrizzük a vásárlóinknak garantált frissességet és minőséget. Annak biztosítása érdekében, hogy egyetlen nagyszerű élelmiszerünk se vesszen kárba, új, előremutató megoldásokat vezettünk be vásárlóink számára. A kiváló minőségű termékek, amelyek a lejárati idejükhöz közelítenek, bekerülnek a “Mentsd meg az élelmiszert” kategóriába, ahol a vásárló akár 50 százalékos kedvezménnyel is megveheti őket. Így könnyedén kipróbálhatja a prémium lazacot vagy a fantasztikus avokádót a napi menüben anélkül, hogy aggódnia kellene a költségvetése miatt” – mondta Gabriel Makki, a Kifli.hu ügyvezetője.

Fenntarthatóbb és megfizethetőbb szállítás: öko-idősávok

A cég küldetése, hogy forradalmasítsa a vásárlói élményt és fenntarthatóbbá tegye a vásárlást anélkül, hogy a vásárlóknak további költségeket kellene fizetniük. Az öko-idősávok bevezetésének célja, hogy csökkentse az ugyanazon területen található megtett utak számát. Ha már eleve terveztek túrát arra a területre, ahová a vásárló rendel, akkor választhat az öko-idősávok közül, amivel csatlakozik a közelébe tervezett útvonalhoz – segítve további útvonalak és értékes erőforrások megtakarítását. És ami a legjobb az egészben, hogy a vásárlók most 300 Ft-ot is megtakaríthatnak a szállítási költségen ezeknél a környezetbarát időablakoknál.

„Az innováció és az új megoldások kutatása folyamatos, így a következő hetekben rengeteg olyan izgalmas hírrel jelentkezünk, amelyek minden család életét jobbá teszik Budapesten és azon túl” – tette hozzá Makki. 

A Kifli.hu 2019 decemberében kezdte meg működését azzal a határozott céllal, hogy minőségi ételeket és szolgáltatást biztosítson Budapesten és a környező településeken. A cég gyorsan népszerűvé vált a főváros és vonzáskörzetének utcáin, a kiszállított rendelések száma 2022 őszén már a 3 milliót is meghaladták. A mára a Balaton és a Velencei-tó körül is elérhető szolgáltatás az üzleti sikerek mellett nagy figyelmet fordít a fenntartható működésre is: 

-Újrahasznosított csomagolóanyagok

-CNG üzemanyagú flotta

-Valós megoldások az élelmiszer-pazarlás ellen.

Ajánlott cikk

PIROS ORR KLIPPREMIER AZ AUTIZMUS VILÁGNAPJÁN

LEGYEN ÍGY! Legyen így! címmel április 2-án debütál Beck Zoltán (30Y) és Farkasházi Réka közös …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás