FRISSS!!!
Home / Címlap / Meghosszabbította partnerségét a PSG-vel a Hisense

Meghosszabbította partnerségét a PSG-vel a Hisense

Az első sikeres szezon után folytatja a globális partnerséget a Paris Saint-Germain világhírű labdarúgóklubbal a Hisense. Az újonnan szerződtetett játékosok, köztük Leo Messi, Gianluigi Donnarumma, Sergio Ramos, Georginio Wijnaldum és Achraf Hakimi érkezését, valamint Neymar Jr. ismételt elköteleződést követően a párizsi klubbal való együttműködés megerősítésétől a vállalat eladási számainak növekedését és még nagyobb ismertséget vár.

“Izgatottan várjuk, hogy megkezdjük a Paris Saint-Germainnel, a világ egyik legsikeresebb és leggyorsabban fejlődő klubjával való partnerségünk második évét. Az első szezon sikereire építve az együttműködés keretében továbbra is szeretnénk a lehető legjobb nézői élményt nyújtani a Paris Saint-Germain és követői számára. A szurkolók visszatérnek a Parc des Princes-be, a számos új, sztárjátékos szerződtetésének köszönhetően pedig egy még izgalmasabb szezon elé nézünk” – mondta el Candy Pang, a Hisense nemzetközi marketingrészlegének general menedzsere.

Marc Armstrong, a Paris Saint-Germain partnerségért felelős igazgatója szintén pozitívan nyilatkozott a hosszabbításról: “Fantasztikus volt látni, hogy a Hisense és a Paris Saint-Germain együttműködése milyen jól teljesített az első évben, és milyen sikeres volt a “Details makes the difference” kampány. Alig várjuk, hogy a partnerség idén tovább erősödjön, és további sikeres együttműködéseknek lehessünk részei.”

A szponzoráció második évébe lépve a Hisense termékeinek széles skáláját biztosítja majd a klub számára, valamint a Parc des Princes-ben egy terméksarkot is felállít, ahol a szurkolók maguk is kipróbálhatják a vállalat innovációit. Az első év sikerei nagyban hozzájárultak a Hisense eladási számainak, valamint ismertségének növekedéséhez, ráadásul a közösségi és digitális csatornákon az olyan sztárjátékosokat, mint Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera vagy Presnel Kimpembe felvonultató kampánya is kiemelt figyelmet kapott.

A Hisense továbbra is elkötelezett a globális sportesemények támogatása mellett: nemrégiben bejelentette a 2022-es FIFA világbajnokság szponzorációját, valamint az UEFA EURO 2020 és az UEFA Nemzetek Ligájának is támogatója.

Ajánlott cikk

Szláv szezont hirdet 140. évadában a Magyar Állami Operaház

14 premiert, köztük 6 egész estés előadást, 2 külföldi vendégjátékot, 2 magyar ősbemutatót, 1 magyarországi …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás