FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Életmód / Megérkeztek a limitált kiadású Jóbarátok kávék a Millitől

Megérkeztek a limitált kiadású Jóbarátok kávék a Millitől

  • A Warner Bros. Consumer Products-cal együttműködve a Milli piacra dobta az új, limitált kiadású italait, melyet a népszerű Jóbarátok tévésorozat ihletett.
  • A Milli tudja, hogy minden barátság egy jóízű mosollyal kezdődik, ezért egy egyedülálló együttműködés keretében finom Jóbarátok kávékkal és egy rendkívül színes „Friends” kampánnyal örvendezteti meg a sorozat rajongóit.

A több generációt a tévé elé szegező, legendás Jóbarátok sorozat összefonódott a kávézás fogalmával. Egy lelkes rajongó számításai szerint a tíz évad alatt összesen 1 154 csésze kávét szürcsöltek el a főszereplők a sorozat fiktív, de kultikussá vált New York-i kávéházában. A Milli limitált kiadású Jóbarátok kávéin keresztül most mindenki a Central Perk kávézóban érezheti magát.

Május 10-ével kezdetét vette a Milli Jegeskávé történetének eddigi legnagyobb szabású, 360 fokos kampánya. A kéthetes teaser időszakban a digitális és social felületeken már megjelentek a „Friends” sorozat ikonikus elemei, mint Joey híres mondata, a „Mi a helyzet?”, vagy a híres szökőkút. A Milli május 19-től egy hónapon keresztül TV szponzoráció keretében támogatja a Jóbarátok sorozatot a Viasat3 és Visasat6 csatornákon, júniustól pedig két hónapos TV kampány veszi kezdetét. A Kökényessy Ági, Rachel magyar hangján felcsendülő spotok a Monica ajtaján lógó ikonikus képkereten keresztül repítik be a nézőt a Jóbarátok világába.

A teljes kávé portfóliót érintő „Friends” kampányben minden kiszerelés egyedi designt kapott:

Milli 300 ml-es Jegeskávéra a sorozat ikonikus elemei kerültek fel, mint pl.: a Central Perk kávézó kanapéja, Phoebe gitárja, vagy Marcel, Ross majma. A termék a promóció kezdetétől 100%-ban újrahasznosított műanyag palackba kerül.

A márka mind a 6 főszereplőnek dedikál egy-egy Milli 250 ml-es dobozos kávét. A kampány első felében a Ross ihlette Milli Caffé Latte, a Monica ihlette Milli Caramel Latte és a Phoebe ihlette Milli Double Shot Espresso közül választhatnak a rajongók. Az adott csomagoláson a karakterekhez kötődő grafikai elemek és idézetek kaptak helyet.

Egy teljesen új kiszereléssel is előrukkolt a márka: a Milli 1L-es jegeskávé kizárólag „Friends” csomagolásban lesz elérhető promóció ideje alatt vagy a készlet erejéig. A termék receptúrája megegyezik a 300 ml-es Milli Jegeskávéval. A csomagolás grafikája a sorozat híres kávézóját, a Central Perk-öt jeleníti meg – 4 terméket összeforgatva kapjuk meg a teljes képet.

Ó, te jó ég! Jöhetnek a limitált Milli kávék, a Jóbarátok és a jóízű mosolyok!

Linkek:

Youtube link: https://www.youtube.com/watch?v=Cjq2kayU_uQ

Honlap: https://milli.hu/friends

Instagram: https://www.instagram.com/milli.hu/

Facebook: https://www.facebook.com/Milli.hu/

Ajánlott cikk

Vidám sminket mindenkinek!

Itt az idő, hogy rózsaszínben lássuk a világot Búcsúzzunk el egy időre a visszafogott színektől, …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás