Home / Élet+Stílus / Otthon / Magyarországon teszteli a NESCAFÉ 3in1 Classic papíralapú csomagolását a Nestlé  

Magyarországon teszteli a NESCAFÉ 3in1 Classic papíralapú csomagolását a Nestlé  

2025-re a Nestlé csomagolóanyagainak 100%-a újrahasznosítható vagy újrafelhasználható lesz. Ennek fontos lépéseként áprilistól a cég egy limitált szériában teszt jelleggel papíralapú változatban is piacra dobja az egyik legnépszerűbb márkája, a NESCAFÉ 3in1 Classic instant kávék csomagolását. Az új formátumot a világon először a magyar fogyasztók próbálhatják ki. 

A Nestlé célja, hogy csomagolóanyagai ne a hulladéklerakókban, vagy ami még rosszabb, a környezetben végezzék, hanem a fogyasztók közreműködésével folyamatos körforgásban tartsák őket. Ennek érdekében a cég vállalta, hogy a következő négy évben minden terméke csomagolását újrahasznosíthatóvá vagy újrahasználhatóvá teszi. Az új, limitált szériás csomagolás támogatja a Nestlé ezen törekvéseit, valamint a NESCAFÉ azon célját, hogy az alapanyagok beszerzésétől kezdve a gyártáson és a csomagolóanyagokon keresztül a felelős kávéfogyasztásig élen járjon a fenntarthatóság területén.

A NESCAFÉ a piacon elsőként Magyarországon teszteli a 3in1 Classic termékek papíralapú csomagolását, ami a megszokott csomagolással párhuzamosan, a készlet erejéig lesz elérhető a SPAR és az INTERSPAR üzletekben. Az új papíralapú csomagolás szelektíven, a papírhulladékkal együtt gyűjthető, széles körben újrahasznosítható, azaz amennyiben kiépített rá az infrastruktúra, újrafeldolgozásra kerülhet.

“Ez az innováció az első lépés annak érdekében, hogy a kávéitalpor mixek csomagolóanyagai is környezetbarátabbak legyenek. A termékek kiszerelése, ízvilága, receptúrája változatlan marad  – ugyanakkor lehetővé teszi a fogyasztók tudatosabb választását”  – mondja Bagi Bernadett, a NESCAFÉ brand menedzsere.

A Nestlé több eszközzel támogatja a hazai szelektív hulladékgyűjtési-, válogatási- és újrahasznosítási struktúra fejlesztését, és edukációs kampányokkal segíti a lakosságot az ökológiai lábnyomuk csökkentésében. A NESCAFÉ több mint 80 év tapasztalatát és munkáját fektette fenntarthatósági törekvéseinek és folyamatainak fejlesztésébe, hogy a kávé a jövőben is széles körben elérhető maradjon. A márka a Grown Respectfully program keretében 2010 óta világszerte több, mint 700 000 termelőt támogatott egészségesebb, ellenállóbb, és jobb minőségű kávé előállításában és ezáltal életminőségük javításában.

Ajánlott cikk

Február 4-e, a Rákellenes világnap

Egy szépségmárka küzdelme a nők életéért Vajon él olyan ember a Földön, akinek élete során …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás