FRISSS!!!
Home / Címlap / MagyarBrands díjjal ismerték el a Képmás munkásságát

MagyarBrands díjjal ismerték el a Képmás munkásságát

  • A magazint a kiváló magyar fogyasztói márkák kategóriájában díjazták

MagyarBrands díjjal ismerték el az idén 20 éves Képmás munkáját. A díjjal évről évre azokat a kiváló fogyasztói, üzleti és innovatív márkákat díjazzák, amelyek Magyarországon működnek, vagy a létrejöttükben-alapításukban magyarok vettek részt. A MagyarBrands kitüntetéssel 2022-ben összesen 850 magyar márkát ismertek el, a Képmás a legjobb 350 fogyasztói márka közé került be. 

A MagyarBrands díjat 2010-ben alapították. A díj küldetése az elmúlt 12 év alatt nem változott: a cél a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira. 

E három kategóriában összesen 850 márkát díjaztak 2022-ben – fogyasztói és üzleti márka kategóriában 350-350, innovatív márka kategóriában pedig 150 vállalat nyerte el a legkiválóbbaknak járó elismerést. Az idei évben a Képmás magazin a legjobb fogyasztói márkáknak járó elismerést zsebelhette be. 

„Nagyon örülünk, hogy az idén 20 éves Képmás ilyen nagy mérföldkőhöz érkezett.  Szerkesztőségünkben mindig arra törekedtünk – és törekszünk a továbbiakban is –, hogy tartalmaink hazai vonatkozású, keresztény értékrendű és családi értékeket kiemelő témákat dolgozzanak fel, amelyekkel nemcsak a fővárosi és vidéki magyar olvasókat, de a határon túl élő magyarokat is igyekszünk megszólítani. Magazinunk online felületén angol nyelven is lehet a cikkeket olvasni, amellyel eljuttathatjuk történeteinket a világ többi részén élők számára is” – mondta Molnár-Bánffy Kata, a Képmás kiadójának ügyvezetője. 

A MagyarBrands díjra érdemes vállalatok kiválasztása rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatainak többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. 

A díjhoz kapcsolódó korábbi felmérésből kiderült: 2021-ben MagyarBrands díjat elnyert fogyasztói márkák átlagos ismertsége magasabb volt, mint 75 százalék, kedveltségük pedig 85% feletti volt. Ez jól mutatja a hazai fogyasztók elkötelezettségét a magyar márkák iránt. Az adat alátámasztja azt a piaci jelenséget is, hogy a hazai fogyasztók mintegy kétharmada szerint a termék magyar származása jobban befolyásolja vásárlási döntéseiket, mint a csomagolás vagy az ár.

Ajánlott cikk

Mikor válik veszélyessé a horkolás?

50 000 ember lehet veszélyben Magyarországon Sok párkapcsolatot mérgezhet meg az, ha az egyik fél erősen …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás