FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Életmód / Lush: Élet a lájkok után

Lush: Élet a lájkok után

  • Ez történt, mióta a Lush bejelentette, hogy lejön a közösségi médiáról

A Lush tavaly kijelentkezett az Instagram, a Facebook, a TikTok és a Snapchat felületeiről, miután kiábrándult a platformok működését meghatározó üzleti gyakorlatból, mely szemben áll a Lush által képviselt legfontosabb értékek – a jóllét, a jó közérzet, a jószívűség és a másokról és önmagunkról való gondoskodás – mindegyikével.  Mind a 48 országban, ahol a cég jelen van, arra biztatta vásárlóit, hogy „Legyenek valahol máshol” – és a Lush is pontosan ezt tette a bejelentés óta eltelt egy évben.

A legfontosabb a régi és új közönséggel való kapcsolattartás kreatív megújítása volt, a lájkokon és a kattintásokon túl, a jó közérzet megőrzését valóban segítő élményeken keresztül.

Hol tartja azóta a kapcsolatot a Lush a vásárlókkal?

Milyen pénzügyi hatásai voltak a Facebook, az Instagram, a TikTok és a Snapchat elhagyásának?

A lépés üzleti hatásának pontos felmérését megnehezíti, hogy egy rendkívül nehéz időszakban került rá sor: a Covid-fertőzések számának újbóli növekedése, Ukrajna 2022-es lerohanása, valamint a közelmúlt megélhetési válsága mindenkit embert próbáló feladat elé állított.

Ennek ellenére elmondható, hogy a közösségi oldalak elhagyását követően a Lush az elmúlt két év legmagasabb kereskedelmi mutatóit produkálta.

Az Egyesült Királyság kiskereskedelmi eladásai (a forgalmi adó levonása után) a 2021. december 26. előtti öt hétben 41,8 millió fontot tettek ki. Ez 20%-os emelkedés az előző év azonos időszakához képest, és 2,6%-os emelkedés 2019-hez képest.

A 104 Egyesült Királyságbeli üzlet eladásai 54,4%-kal nőttek 2020-hoz képest, és 9,8%-kal csökkentek 2019-hez képest. Az online eladások ugyan 34,3%-kal csökkentek 2020-hoz képest, de 108,4%-kal nőttek 2019-hez képest.

A Lush Csoport 29 millió font adózás előtti profitot könyvelt el a 2022-es pénzügyi évben, miután az előző évben 45 millió font veszteséggel zárt.

Egy ilyen izgalmas év után mi a következő lépés a Lush számára? Milyen az élet a lájkok után?

2022. december 9-20.:
Az Egyesült Királyságban bemutatkozik a Lush Lounge: egy ingyenes, lenyűgöző tér, ahol az önmagunkkal való törődés és a kedvesség áll a középpontban
.

A Lush Lounge a kommersz pop-up üzletek antitézise. Egy hely a karácsonyi káosztól távol, ahol a fáradt vásárlók leülhetnek, kikapcsolhatnak és feltöltődhetnek.

Azokon a napokon, amikor a világ túl sok velünk, a Lush egy hangulatképekkel, masszázzsal és számos ingyenes wellness-szolgáltatással teli világot kínál látogatóinak.

A Lush Lounge látogatói számos örömteli meglepetéssel és nem várt kis figyelmességgel találkoznak majd.

Kalandok a fürdőben “Nem kell messzire menned ahhoz, hogy máshol legyél

November 30-án alig pár nappal a nagy bejelentést követően, a Lush hat új fürdőbombát mutatott be. Mindegyikhez külön Spotify lejátszási lista és vizuális anyag tartozik, mely menedéket nyújt a közösségi oldalak végtelenségig görgethető hétköznapjai elől.

A kollekció sokatmondó mottója a következő volt: “Nem kell messzire menned ahhoz, hogy máshol legyél.” Ez összhangban volt a Lush közösségi médiával kapcsolatos elveivel.

A bevezetés óta a Lush közel 3 millió fürdőbombát adott el világszerte az Adventures In Bathing kollekcióból.

Az Adventures In Bathing fürdőbomba-kollekció indulása óta a Lush hat különböző vizuális kísérőanyagot alkotott, melyek mindegyike egy-egy, az adott fürdőbomba hangulatát árasztó álomfürdőszobát ábrázolt.A fürdőszobákat ábrázoló fényképek szintén azt az üzenetet erősítették, hogy ideje a közérzetünkre fókuszálni; segítettek hangsúlyozni a „fürdőszoba mint a béke szigete” koncepcióját.

“Ez arra szolgált, hogy segítsünk másképpen tekinteni a fürdőszobára. A projekt egyik korai szakaszában rájöttünk, hogy sokunk otthonában a fürdőszoba az egyetlen zárható helyiség. Egy hely, ahol tényleg a gondolatainkba feledkezhetünk és álmodozhatunk. A fürdőszoba egy nagyszerű és biztonságos hely, tele kalanddal és önkifejezéssel.”

– Tom Griffiths, a Lush kreatív vezetője

További információ itt.

A közelmúltban jelent meg a Lush rövid márkavideója, amely emlékezteti a vásárlókat, hogy bár a cég elhagyta a vezető közösségi platformokat, az alapvető célkitűzése, hogy egy Lush-abb világot hagyjon maga után, nem változott.

Ajánlott cikk

Fenntartható divat debütált a párizsi Haute Couture divathéten

Az Epson a neves japán divattervezővel, Yuima Nakazatóval és a megegyező nevű YUIMA NAKAZATO márkájával …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás