Az elmúlt év a fogyasztói szokások átrendeződését, a saját márkás termékek aranykorát hozta. Az ár-érték kifejezés olyan mindennapos lett, mint a só-bors. A Kifli.hu most igazi olaszos ízeket kínáló tartós élelmiszer választékkal rukkolt elő.
“A saját márkás termékek jelenleg a forgalmunk több, mint 4 százalékát teszik ki, míg 2021-ben épp csak elindultunk a saját márkás termékekkel, az éves átlag ennek megfelelően 1 százalék alatt volt. Nagyot nőtt irányukban a kereslet, a vásárlói igényekre reagálva a portfólió is szélesedett, már szinte minden kategóriában jelen vannak. A KITCHIN márka kiváló minőségű főzési összetevőket biztosít az otthoni szakácsok számára, az árak pedig több, mint versenyképesek. Ez teszi ideális választássá azok számára, akik az árak mellett az ízekre is figyelnek” – fejtette ki Gabriel Makki, a Kifli.hu ügyvezetője.
A Kifli.hu legújabb KITCHIN név alatt futó termékei a tartós élelmiszerek választékát szélesítik. A különböző durum tészták akár teljes kiőrlésű BIO változatban is elérhetőek, a konzervek között pedig a csicseriborsón és aprított paradicsomon túl cannellini és vörös vesebab is megtalálható. A KITCHIN választék az olaszos ízek szerelmeseinek kedvez, és olyan különlegességek is megtalálhatóak, mint a ghee, ami tisztított vaj. A szokásos növényi olajok alternatívája, amely ideális a magas hőmérsékleten történő főzéshez, és finom vajas ízt kölcsönöz minden ételnek.
Az online leadott rendelés most ráadásul akár 180 percnél is kevesebb idő alatt jut el a vásárlóhoz, ráadásul Budapest és agglomerációja, a Balaton keleti része és a Velencei-tó környéke után már Székesfehérváron is elérhető a forradalmi színvonalú szolgáltatás.
You must be logged in to post a comment.