FRISSS!!!
Home / Galéria / A Rohlik Csoport és a hozzá tartozó Kifli.hu új kommunikációs platformot indít Yes Mánia néven

A Rohlik Csoport és a hozzá tartozó Kifli.hu új kommunikációs platformot indít Yes Mánia néven

A cseh Rohlik Group és a cégcsoportba tartozó magyarországi Kifli.hu új saját márkás termékcsalád architektúrát mutatott be a “Minőség jó áron” esernyőmárka alatt, amely jelentős megtakarítást kínál az ügyfelek számára a belépő és középkategóriában. A „Yes Mánia” olyan kommunikációs platform, ami egy fedél alá helyezi a cégcsoport összes “Minőség jó áron” márkáját és egyértelmű jelzés a vásárlóknak, ha jól és jó áron étkeznének. A Rohlik ezzel lehetőséget biztosít arra, hogy a vásárlók a legjobb minőségű termékeket válasszák versenyképes áron. 

A vásárlók a Kifli.hu ebbe a kategóriába tartozó saját márkáit a pipa ikonról és az egységes tipográfiáról ismerhetik fel.                           

Termékek, amelyeknek ára és minősége mindenkit elcsábít

A Rohlik szenvedélyesen törekszik a vásárlói élmény növelésére, különösen a kiváló minőségű termékek időben történő szállítására, amelyek kiváló ár-érték arányt képviselnek. A vállalat küldetése az is, hogy az európaiak jól étkezzenek és jól éljenek. Céljuk, hogy a két fő szempontot – jó minőséget kedvező áron – minden kategóriában érvényesítsék, ez alól pedig a “Minőség jó áron” ernyőmárka kommunikációs platformja, a Yes Mánia sem kivétel.

Jakub Petřina, a csoport marketing igazgatója így nyilatkozott: „Úgy döntöttünk, hogy létrehozzuk saját új szabványunkat. Az emberek még ma sem veszik észre, hogy kevesebbet is fizethetnek a jó ételekért, és mivel szenvedélyünk az ügyfeleink jóléte, létrehoztuk a „Yes Mánia”-t, ahol a vásárlók olyan márkákat találhatnak, amelyek beváltják ezt az ígéretet. A jó minőségű, mégis egyedi márkák kedvező árakon lehetővé teszik számunkra, hogy növeljük vásárlóink lojalitását, és újabb okot adnak számukra, hogy tőlünk rendeljenek. Ezért a belépő szintű és középkategóriás kategóriákban egyedi márkák portfólióját fejlesztettük ki, hogy jó árú termékek teljes választékát kínálhassuk ügyfeleink számára.”

Jó étel. Egy jobb világ. Remek áron.

Mától “Minőség jó áron” alatt a következő saját márkákat találhatják meg a vásárlók: Moddia a papírhigiénia kategóriában, Pappudio a nassolnivalóknál, Dacello a feldolgozott húsok esetében, és a Miil, a tejtermékeknél. Hamarosan más saját márkák is bevezetésre kerülnek.

Moddia

Minden háztartásban használnak törlőkendő- és papírhigiéniai termékeket. A Moddia termékek puhák, mégis erősek, ugyanakkor környezetbarátak is – a WC-papírtól a konyhai törlőkendőn át a zsebkendőig.

A Rohlik Group igen nagy hangsúlyt fektet a zöld értékekre, és ez kétszeresen is igaz volt a Moddia márka megalkotásakor. Minden termék FSC tanúsítvánnyal rendelkezik, ami azt jelenti, hogy az alapanyagok felelősen kezelt erdőkből származnak, amelyek környezeti, társadalmi és gazdasági előnyöket biztosítanak. Minden termék ásványolaj-mentes nyomdafestéket tartalmaz, és a fenntarthatóságot a csomagolás is figyelembe veszi. A termékcsalád egyes termékei öko-keverékek is (környezetbarátabbak, mint a tiszta cellulóztermékek a 33%-ban újrahasznosított szál felhasználása miatt), 100%-ban újrahasznosíthatóak vagy 100%-ban TCF-ből készültek (azaz teljesen klórmentesek – olyan fehérítési módszert alkalmaznak, amelyet mindenféle vegyszer nélkül valósítanak meg). A TCF papírtermékek fehérítése klór helyett ózonos hidrogén-peroxiddal történik. A TCF jól ismert és elfogadott a cellulóz környezetbarát fehérítésére.

Dacello

A csomagolt sonka, szalámi, kolbász és szalonna delikátesz piaca az elmúlt években nőtt, aminek oka a fogyasztók elmozdulása a hagyományos napi háromszori étkezéstől a nassolás vagy a napi többszöri kisebb étkezés felé.

„A Dacello márka megalkotásakor azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy ízletes, jó minőségű és kedvező árú termékeket hozzunk forgalomba.” – magyarázza Petr Chvojka, a saját márkás üzletág vezetője, hozzátéve: „Nemcsak bevált klasszikusokat kínálunk vásárlóinknak, hanem helyi specialitásokat is – fekete-erdei sonkát, hagyományos prágai sonkát vagy hagyományos magyar szalámit… egyszóval mindenki megtalálhatja a kedvencét.”

Pappudio

Az élet felgyorsult, és az emberek étkezési szokásainak követni kell ezt, szükségük van olyan ételekre, amiket bárhol, bármikor bekaphatnak. A Pappudio ezt a trendet követi. Ez a saját márka mindenkinek szól, akinek fontos, hogy gyorsan megehessenek valamit, és az finom is legyen. A Pappudio termékeknél ugyanennyire számít a minőség, mert kiváló alapanyagokból készülnek.

„Mivel a Rohlík Group az élelmiszerekről szól, olyan termékeket szeretnénk szállítani ügyfeleinknek, amelyeket nem szégyellünk. Jobban mondva – azt akarjuk világgá kürtölni, hogy szeretjük őket! És erről szól a Pappudio – olyan termékek, amelyek minden tekintetben nagyszerűek. Itt sütiről, desszertről, szendvicsről, kockára vágott gyümölcsről, szeletelt burgonyáról és egyebekről beszélünk.” – magyarázza Chvojka, hozzátéve: „Például ebben a hónapban piacra dobjuk az új Pappudio kenhető termékeket, ezek azonban nem akármilyenek! Három hummus csak extra szűz olajjal, a másik hat kenhető pedig abszolút szabadtartású termék. A bennük használt tojás (és igen, ez azt jelenti, hogy még a majonéz sárgája is) nem ketrecben nevelkedett csirkétől származik!” 

Miil

A Miil a tejtermékek széles portfólióját kínálják, beleértve mindenféle sajtot (tömbök, szeletek, camembert, feta, kéksajt); BIO termékeket, natúr és gyümölcsjoghurtokat, tejfölt és tejet. A tejtermékek között megtalálhatók a félzsíros tej és a teljes tej magasabb zsírtartalmú változatai is, olyan csomagban szállítva, amely a felső műanyag rész dobozból történő eltávolításának köszönhetően megkönnyíti a későbbi újrahasznosítást.

„Folyamatosan figyelemmel kísérjük a fogyasztói igényeket, és ennek megfelelően alakítjuk kínálatunkat, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő terméket. A Yes Mánia bevezetése jelentős mérföldkő számunkra. Hiszünk abban, hogy egyedi márkáink jó minőségének és kedvező árainak köszönhetően egyre több vásárló választja majd őket. Erre az igényre való tekintettel szeretnénk fejleszteni a sajátmárkás márkaportfóliót, hogy továbbra is szélesebb termékválasztékot tudjunk kínálni vásárlóinknak.” – mondta Petřina.

Ajánlott cikk

Több, mint 50%-ot nőtt a Kifli.hu a 2021-es üzleti évben

A GKID nemrég közreadott 2021-es naptári évre vonatkozó e-Toplistájában a Kifli.hu produkálta a leglátványosabb mozgást. …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás