FRISSS!!!
Home / Címlap / K&H: lendületes nyitás – közel hatezer számla született online

K&H: lendületes nyitás – közel hatezer számla született online

A vártnál nagyobb kereslet mutatkozik az online számlanyitásra a K&H-nál. A lehetőség február közepe óta érhető el, azóta közel 6 ezer ügyfél nyitott mobilon keresztül számlát, vagyis napi átlagban 78 számlát hoztak létre, továbbá több, mint 2200 bankkártyát digitalizáltak. A jelenleg közel 600 ezer digitálisan aktív ügyféllel rendelkező K&H újabb banki és nem banki szolgáltatásokat tesz elérhetővé.

„Örültem, hogy nem kell rengeteg papírt aláírni, elég volt a számkódot megadni egyes lépések jóváhagyásánál” – így kommentálta a K&H egyik új ügyfele azt, hogy a K&H bevezette az online számlanyitást. Ez persze csak egy vélemény a sok közül, de sokan pozitívumként emelték ki a papírmentességet és a kényelmes és gyors számlanyitási folyamatot – közölte a pénzintézet.

a vártnál jobb rajt
Az online számlanyitást februárban tette elérhetővé a K&H, azóta közel 6 ezren éltek a lehetőséggel. Az online számlanyitást követően a K&H rendszere azonnal létrehozza a digitalizált bankkártyát, amelyek azonnal használhatóak POS-terminálokon okostelefonos fizetésre. Az online számlanyitók több, mint 2200 bankkártyát digitalizáltak az elmúlt három hónap során.

„A várakozásainkat meghaladta az online számlanyitás sikere, napi átlagban 78 új számlát hoztak létre. Ebből az is látszik, hogy komoly igény van az innovatív, elektronikus megoldásokra. Nem véletlenül a K&H kiemelt stratégiai célja a digitális szolgáltatások fejlesztése, az online számlanyitás bevezetése is ebbe a sorba illeszkedik. Itt azonban nem állunk meg, újabb és újabb banki és nem banki szolgáltatásokkal kívánunk jelentkezni rövid és hosszú távon egyaránt” – mondta Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője. Hozzátette: „A digitális megoldások iránti keresletet jelzi az is, hogy a hagyományos magyarországi pénzintézetek közül a K&H vezette be elsőként a Google Pay fizetési megoldást, ahova néhány nap alatt több mint tízezer ügyfél digitalizálta a bankkártyáját.

már több százezren vannak, még többen lehetnek
A K&H összeállításából kiderül az is, hogy közel 600 ezer ügyfele mondható digitálisan aktívnak, azaz ennyien használják rendszeresen az elektronikus csatornákat.

A jövőben – többek között az online számlanyitásnak köszönhetően – még tovább növekedhet majd a számuk. Németh Balázs szerint, akik online kezdik meg a bankkal való együttműködésüket, a jövőben is javarészt az elektronikus csatornákat fogják majd használni.

Ajánlott cikk

Kilőttek a fővárosi albérletárak júliusban

Látványosan emelkedtek a budapesti albérletárak júliusban: egy hónap alatt 4,3 százalékkal nőtt a kínálati bérleti …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás