FRISSS!!!
Home / Galéria / Ismerje meg a Visa-t: az ikonikus Visa márka bemutatása új szemszögből mindenkinek, mindenhol

Ismerje meg a Visa-t: az ikonikus Visa márka bemutatása új szemszögből mindenkinek, mindenhol

A több éven át tartó márkafejlesztés a Visa megbízható, globális hálózatának erejére világít rá, mely lehetővé teszi a modern pénzmozgást, valamint a gazdasági hozzáférés elősegítését.

A Meet Visa szlogennel a Visa megismerésére buzdítva a világot, a globális fizetéstechnológiai vállalat ma ismertette márkamegújításának első szakaszát, amely a Visa hálózat sokrétű képességét és a cég globális gazdasági befogadás iránti elkötelezettségét helyezi reflektorfénybe. A vállalat üzleti stratégiájához szorosan illeszkedő fázis egy dinamikus globális marketing kampány debütálása mellett a Visa ikonikus márkájának modernizált arculatába is betekintést enged.

A Visa több mint hatvan évvel ezelőtti megalapításakor csak kevesen tudták elképzelni, hogy a készpénzen és a csekkeken túl is van élet. A Visa a kezdetekkor egy biztonságosabb, megbízhatóbb és kényelmesebb digitális fizetőeszköz bevezetését vízionálta. Mindez egy egyszerű kérdéssel kezdődött: mi lenne, ha a pénz teljesen elektronikussá válna? A Visa ma is előre látja a digitális kereskedelem alakulását, melyhez a mindenki számára mindenhol használható, biztonságos, globális hálózatán keresztül nyújt hozzáférést.

„Az emberek azt hiszik, hogy „ismerik” a Visa-t. A fogyasztók és a vállalkozások megbíznak ennek a négy betűnek az erejében, és ezt látják akkor is, amikor kinyitják a pénztárcájukat, fizetnek egy kereskedőnek, bemennek egy boltba vagy online fizetési felületet használnak. Nem látják azonban azt, hogy miként működteti ez a négy betű a világ legdinamikusabb, embereket, partnerségeket és termékeket felölelő hálózatát” – mondta Lynne Biggar, a Visa ügyvezető alelnöke és globális marketing igazgatója. „Az a küldetésünk, hogy az emberek a Visa-ra ne csupán egy kártyatársaságként tekintsenek, hanem a kereskedelmet előrevivő, megbízható hálózatként ismerjék.”

Bár a Visa továbbra is alakítja a fizikai és a digitális hitel- vagy bankkártyás tranzakciókat, a pénzmozgás elősegítésében is mindinkább központi szerepet tölt be. A gazdasági befogadáshoz való hozzáférést biztosító vállalatként a Visa hálózata 3,6 milliárd számlatulajdonost, több mint 70 millió kereskedelmi helyet és több tízezer partnert köt össze, valamint több mint 11 billió $ összvolumenű éves pénzmozgást generál. A vállalat csupán az elmúlt öt évben 9 milliárd $-t ruházott be a kereskedelem jövőjét formáló technológiákba, hogy differenciált termékeket, szolgáltatásokat és ajánlatokat biztosíthasson. Hálózata segítségével a Visa olyan rugalmasságot kínál, amelynek köszönhetően egy koncerten dolgozó technikus valós időben juthat a fizetéséhez; elősegíti a magánszemélyek közötti átutalásokat, így lehetséges pénzt küldeni és fogadni több milliárd kártya és számla között világszerte; valamint nagy összegű, határokon túli vállalati átutalások egyszerűbb lebonyolítását biztosítja; hogy csak néhány példát említsünk.

A márkaújítás bevezető elemei, melyek a Visa eszköztárának széles körét szemléltetik, a következőket foglalják magukban:

„Meet Visa” filmek, melyek a hálózat erejét helyezik a középpontba. A Visa globális kreatív reklámügynöksége, a díjnyertes Wieden+Kennedy által készített, Malik Hassan Sayeed rendezte rövidfilmben a vállalat arra buzdítja a világot, hogy ismerje meg Visa-t, a mindenki számára működő hálózatot. A bemutatkozó filmet rövidebb digitális filmek és fotók sorozata egészíti ki, amelyek a Visa hálózatának sokrétűségét mutatják be működés közben, valódi embereknek valódi helyszíneken biztosítva hozzáférést, és előmozdítva a kereskedelmet a világ minden táján. A legjobb és legsokoldalúbb kreatív tehetségek, többek között a Sayeed által életre keltett alkotások elkészítésében a Visa Camilla Falquez fotós és a Pantera & Co. argentin rendezői csapat – Brian Kazez, Pato Martinez és Francisco Canton – szolgálatait is igénybe vette a különféle pillanatok színes, eleven megörökítéséhez, mint például:

A Visa új márkaidentitása a változást szimbolizálja. A Visa már régóta a megbízhatóságot, a biztonságot, az elfogadást és a befogadást képviseli. Ezek az alapértékek, továbbá a globális gazdasághoz való hozzáférés célkitűzése jut kifejezésre a modernizált, dinamikus, vizuális márkaidentitásban, amelynek elemeit a Mucho piacvezető globális márkatervező céggel együttműködve dolgozta ki a vállalat. A „Meet Visa” kampány bepillantást enged az év folyamán később bevezetésre kerülő, megújított vizuális márkaidentitásba, amelynek elemei a digitális hatás érdekében frissebb színekkel, az optimális digitális élmény biztosítása végett egyedileg létrehozott betűtípussal készültek, egy olyan újragondolt márkaszimbólummal, amely a szervezet célját hivatott kifejezni.

üzleti filozófiánk megkívánja, hogy a vállalat szerepe messze túlmutasson a tranzakciókon

A 2021-es év folyamán a Visa új márkaidentitásának elemei a vállalat működési területét jelentő több mint 200 országban és területen mindenhol megjelennek majd, bepillantást nyújtva a cég elsődleges üzleti stratégiájába, amely a következőket öleli fel:

  • Fogyasztói fizetések, fókuszban a hozzáférés kiterjesztésével, valamint a globális szinten 17 billió $ értékű készpénzes és csekkes fizetések digitalizálásával.
  • Új fizetési folyamatok, többek között határokon átívelő magánszemélyek közötti fizetések, és számos olyan hozzáadott értékű szolgáltatás, amely segítséget nyújt a különféle méretű vállalkozásoknak eligazodni a jelen környezetben; új növekedési lehetőségek meghatározása, valamint a vállalat azon küldetése, hogy a Visa legyen a legbiztonságosabb, legrugalmasabb és legmegbízhatóbb hálózat.
  • Ajánlatok és megoldások széles skálájának biztosítása a fintech cégekkel és a jól ismert márkákkal kötött virágzó partnerségek, a kormányzatokkal a világ minden táján kiépített kapcsolatok, valamint a jövőbe tekintő, innovatív technológiák révén.

„Ezzel a márkaépítéssel a Visa merész ambícióját kívánjuk kifejezésre juttatni, vagyis mindazt, amit képviselünk, és mindazt, amire törekeszünk” – folytatta Biggar. „Most, hogy újra kinyílt a világ, és a pénzmozgások mindinkább új módokon zajlanak, nem is találhatnánk jobb alkalmat arra, hogy bemutassuk a munkánkat és azt, hogy milyen hatással lehet egy olyan hatalmas jelenléttel rendelkező célvezérelt márka, mint a Visa az emberek, a vállalkozások és a gazdaságok boldogulásának alakulására.”

A „Meet Visa” kampánnyal kapcsolatban itt található bővebb információ: https://usa.visa.com/our-purpose/leading-by-example.html.

Ajánlott cikk

Zöld sapkás flashmobbal hívták fel a figyelmet a lelki egészség világnapjára

A Civilút és a Fogyatékosok Országos Diák-, Verseny- és Szabadidősport Szövetsége (FODISZ) együttműködésében a rekordszámú, …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás