Két szakma, változó nézőpontok:
- Papírmentes lesz a Connect, az első konferencia, amelynek célja a kommunikáció és a HR találkozása
- Telekocsi és kibővülő GreenGo zóna az alacsonyabb karbonlábnyom érdekében
- Lebomló tányérokat és evőeszközöket használhatnak a résztvevők
Hogyan függ össze a vezetői márka, a fenntarthatóság és a munkavállalói elköteleződés? Milyen üzleti felelősséggel jár együtt a belső kommunikáció? Egymással verseng, vagy épp ellenkezőleg: kéz a kézben jár a HR és a kommunikáció egy vállalat életében? Több mint száz magyar HR és kommunikációs szakember gondolkodik az üzleti célokat támogató, valódi hozzáadott értéket jelentő vállalati gyakorlatokról a Connect konferencián, amely április 20.-án a kommunikációs és marketing és a HR szakma találkahelye lesz Budapesten, az Eiffel Műhelyházban. A Blue Colibri magyar startup alapította konferencia a fenntarthatóság jegyében teljesen papírmentes lesz.
A Covid-járvány után, a hibrid munkakörnyezet térhódítása közben és a munkaerőhiánnyal, valamint a fluktuációval dacolva üzleti értelemben is megnőtt a belső kommunikáció felelőssége. A vállalati célok mentén elmosódnak a határok a kommunikáció- és a marketing, valamint a HR területek tevékenysége és szerepe között, hiszen a különböző tudások egyesítésére és a szakértők kooperációjára van szükség a célok megvalósításához. Ezért teremti meg a két terület vezetőinek és szakértőinek találkozóját a Connect, amelynek nemcsak a témái között kap kiemelt szerepet a fenntarthatóság, de a megvalósításában is számos elem szolgálja e célokat.
„Bármi, amit papírra nyomtatnánk, elektronikusan elérhető lesz a Connect Appban. Telekocsi-csoportokkal segítjük a résztvevők eljutását a rendezvényre, hogy csökkentsük a konferencia karbonlábnyomát. Azoknak, akiknek a Telekocsi nem testhezálló, a kizárólag elektromos autókkal működő GreenGo autómegosztó használatához a szolgáltató jóvoltából biztosítunk egy ötezer forintos kupont, amellyel segítjük az oda- és vissza közlekedést. A konferencia napjára a GreenGo még a zónahatárt is kiterjeszti annak érdekében, hogy az Eiffel Műhelyház is része legyen az autómegosztó szolgáltatási területének” – sorolta a kapcsolódó fenntartható kezdeményezéseket Barathi Tamás, a Connectet létrehozó Blue Colibri alapítója.
A Connect célja, hogy közelebb hozza egymáshoz a vállalati kultúra építésében és a belső kommunikációban legnagyobb szerepet vállaló HR, marketing és kommunikációs területek szakembereit annak érdekében, hogy a tudásmegosztás és az értékteremtő együttműködés révén hatékonyabban járuljanak hozzá az üzleti sikerekhez. Az idei Connect témái között a fenntarthatóság mellett a digitalizáció és az adatvezéreltség is kiemelt szerepet kap, mint a gazdaságot alapvetően befolyásoló tényezők, amelyek egyre gyorsabban alakítják a kisebb vállalkozások és a nagyvállalatok üzleti eredményeit is. Több, mint száz előadó több tucat előadás és panelbeszélgetés keretében oszt meg inspiráló szakmai sztorikat, jó gyakorlatokat és sikeres eszközöket. A Connect 2023 kiemelt szakmai partnerei a Deloitte, a Minner.hu, a Trenkwalder, a ValueTeam és az Uniomedia.
A Connect előadói kiemelt figyelmet szentelnek a marketing- és kommunikációs, valamint a HR területek célorientált együttműködésének. Hiszen ami egyik nap a belső kommunikációban egy szerethető, vagy épp példás munkavállalói történet, az holnap már egy munkáltatói márkaépítési kampány tartalmi eleme lehet. Egy külső kommunikációs ambícióval íródott és nagy elérésű LinkedIn szakmai cikk például később egy dolgozóknak szóló podcast témája is lehet. A Connect ambíciója, hogy a jó vállalati gyakorlatokból ötleteket meríthessenek a kisebb vállalkozások, míg azok inspiráló történeteiből okulhassanak a nagyvállalatok szakemberei. Ezért a szervezők dedikált KKV-Zónát is létrehoztak, ahol a márkaépítésről, a vezetői márka szerepéről, a sikeres generációváltásról és a hatékony szervezet és HR folyamat fejlesztéséről is szó lesz.
A Connect a konferencián megmaradó ételeket és italokat rászorulóknak juttatja el a rendezvényt követően.
You must be logged in to post a comment.