FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Divat / Folytatódik a Lime és Stella McCartney együttműködése

Folytatódik a Lime és Stella McCartney együttműködése

Március 4., hétfő, délelőtt 10 óra « Winter 2019 » divatbemutató

Az elektromos rollermegosztó szolgáltatást kínáló Lime megújítja a tavaly szeptemberben elindított Stella McCartney projektjét. A tudatos városi közlekedés széleskörű népszerűsítése érdekében 50 darab limitált kiadású ‘Stella McCartney’ elektromos rollert helyeznek el Párizsban a Divathét bejáratánál március 4-én, délelőtt 10 órakor.

A Stella McCartney-Lime projekt

Stella McCartney divattervező, a megújuló és fenntartható divat élharcosaként évek óta a határokat feszegető, modern és könnyed termékek létrehozásán dolgozik.  A Lime és Stella McCartney közös látásmódja és fenntarthatóság iránti elkötelezettségük jegyében úgy döntöttek, hogy ismét közös projektbe kezdenek, és március 4-én, délelőtt 10 órakor, a divattervező bemutatóját megelőzően 50 darab egyedi díszítésű Stella McCarthy e-rollert helyeznek el a show bejáratánál. A járművek az újságírók, és a divat szerelmesei számára is elérhetők lesznek.  

A projekt részeként A Stella McCartney divatház arra buzdítja rajongótáborát, hogy csatlakozzon a Lime ‘Respect the Ride’ online kezdeményezéséhez, mely a biztonságos városi közlekedést népszerűsíti.

A kép a 2018. szeptemberi Stella McCartney divatbemutatón készült

Lime: a divat, és a fenntartható mobilitás partnere

Bár a divat leginkább az önkifejezésről és a kreativitásról szól, a párizsi gazdaságnak is jelentős részét képezi, és egyre nagyobb jelentőséggel bír a fenntartható fejlődés tekintetében is.

A francia fővárosban napi 30 000 rövidtávú utazást lebonyolító Lime tovább folytatja együttműködését a február 25. és március 4. között zajló Párizsi Divathéttel. A Lime legjelentősebb piacán, Párizsban a Divathét számít a legrangosabb eseménynek, mely a befogadó és sokszínű divat ünnepe.

„A divat a trend maga, és a mai trend az a városi mozgalom, amelynek célja, hogy az emberek birtokba vegyék az utcákat. Mivel a Lime új szereplő ebben a mozgalomban és a fenntartható mobilitásban egyaránt, ezért magától értetődő a Lime és a Párizsi Divathét együttműködése.”

„A Lime felkarol minden új mobilitási kérdést, és a városi környezet védelmének ügyét. Ez egy remek lehetőség arra, hogy közös platformra hozzuk a különböző elképzeléseket, és örömmel tölt el, hogy segíthetek összekötni a divat és közlekedés világát annak érdekében, hogy mindez a városi közösségek javára váljon.”

Mondta el Paloma Castro Martinez, a Lime frissen kinevezett nemzetközi kommunikációért felelős igazgatója

A LIME elektromos rollerei február 25. és március 5. között, a Párizsi Női Divathét teljes időtartama alatt elérhetők a helyszínen. Az 50 limitált kiadású Stella McCartney elektromos roller március 4-én, hétfőn, délelőtt 10 órától érhető el. (A pontos helyszín később kerül meghatározásra)

Ajánlott cikk

Google: éves jelentés a hirdetések biztonságáról

A Google 2022-ben több mint 5,2 milliárd rosszindulatú hirdetést távolított el világszerte A Google tudja, …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás