FRISSS!!!
Home / Fesztivál / Ezüst Penge díjat nyert a Brand Bar a Liszt Ferenc Kamarazenekar zenevezérelt dinamikus arculatának megtervezésével

Ezüst Penge díjat nyert a Brand Bar a Liszt Ferenc Kamarazenekar zenevezérelt dinamikus arculatának megtervezésével

A Liszt Ferenc Kamarazenekar teljes megújulását támogató integrált kampány részeként kidolgozott, zenevezérelt dinamikus arculattal nyert díjat a Brand Bar ügynökség az idei Arany Pengén, július 22-én.

Idén nyáron 21. alkalommal rendezte meg a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége MAKSZ a hazai kreatív szakemberek egyik legmeghatározóbb versenyét, az Arany Pengét. A 2021-es design megoldások között brand design alkategóriában versenyzett a Brand Bar ügynökség pályázata, amelyben a Liszt Ferenc innovatív, úgynevezett “zenevezérelt dinamikus arculatát” mutatták be. Az egyedülálló vizuális arculat megálmodása és megtervezése Ezüst Pengét ért a zsűri értékelése alapján.

Nagy öröm számunkra, hogy a szakma hazai képviselői is elismerik az újító, különleges arculatot, amely komoly csapatmunka eredményeként született meg zenészek és grafikusok szoros együttűködésében. Büszkék vagyunk rá, hogy ilyen volumenű projektben vehettünk részt, és hozzájárulhattunk a hazai komolyzenei piac meghatározó szereplőjének márkaépítéséhez” – mondta Simon Attila, a Brand Bar kreatív igazgatója.

Az arculat zenevezéreltsége abban áll, hogy a zenekar új logója lényegében nem más, mint egy újragondolt kottarendszer. A logó Bartók Divertimentójának első ütemeit teszi láthatóvá, egy alternatív zenei nyelv használatával. Dinamikus azért, mert ezzel a notációs módszerrel bármely zenemű vizualizálható, aminek köszönhetően elvben végtelen számú grafikai jel hozható létre, amelyek bár minden zenedarab esetében mások, mégis egységes vizualitást hordoznak, a márkaarculat egészéhez kapcsolódnak.

A teljes arculati keretrendszer megújítása integrált marketing- és kommunikációs stratégia alapján történt, amelyért a FleishmanHillard Café ügynökség és a Stratlog tanácsadó cég felelt.

A FleishmanHillard Café pályázata, amelyben a Liszt Ferenc Kamarazenekar rebranding kampányát mutatták be részletesen, reputáció- és márkamenedzsment kategóriában az IPRA Golden World Awards döntőjébe is bejutott a nemzetközi zsűri döntése alapján.

Ajánlott cikk

Meg kell erősíteni a nők önbizalmát az anyaságukban

Van-e az anyaságnál nagyobb dolog egy nő életében? És létezik-e még egy olyan téma, ami …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás