FRISSS!!!
Home / Címlap / Erősödik a GuideVision európai és hazai ügyfélportfóliója

Erősödik a GuideVision európai és hazai ügyfélportfóliója

  • A Daimlerrel kötött megállapodás nagy jelentőségű az Infosys részeként működő nemzetközi vállalkozás számára
  • A GuideVision budapesti irodája 25 százalékos létszámbővítést tervez

A GuideVision cseh központú európai vállalat 2020 őszén vált az Infosys részévé. A közel 14 milliárd Ft értékű ügylet kiemeltnek számít a IT szektorban. Az egy éve rendkívüli hatékonysággal működő társulás mindkét vállalat számára új távlatokat nyitott: ebből kiemelkedik a német prémium luxusautókat gyártó Daimlerrel kötött szerződés, amely az Infosys és GuideVision történetének egyik legjelentősebb projektje. A 2014-ben alapított GuideVision a ServiceNow egyik vezető partnere Európában, tevékenysége kizárólag erre a platformra összpontosul. Képviseletei 7 országban találhatók meg: Prágában, Budapesten, Varsóban, Helsinkiben, Münchenben, Londonban és Stockholmban. Második irodájukat 2015-ben Budapesten nyitották meg. A vállalat sikeresen lebonyolított projektjeinek száma mára jóval meghaladja a félezret szerte Európában. A GuideVision nemcsak Csehországban hanem Magyarországon és egész Európában egyre ismertebb és elismertebb vállalat az IT-tanácsadói szektorban.

A GuideVision a ServiceNow felhő alapú szolgáltatási platformra szakosodott (ServiceNow Elite Partner). Jelenleg igen kevés olyan cég működik Európában, amelynek szakemberei ezzel a platformmal, valamint a vállalati folyamatok és általában – a szolgáltatások digitalizálásával kapcsolatban hasonlóan mélyreható szaktudással büszkélkedhetnek. Mivel a GuideVision már az Infosys része, a vállalat a megszerzett szakértelmét rendkívül magas presztízsű megbízások elnyerése érdekében tudja mozgósítani.

Előnyös szövetség: A német prémium luxusautókat gyártó Daimlerrel kötött szerződés az Infosys és GuideVision történetének egyik legjelentősebb projektje

A GuideVision feladata a Daimler globális informatikai szolgáltatásainak a ServiceNow platformmal történő integrációja. A Daimler csoport teljes kiszolgálása méretben nagyságrendekkel kiemelkedik a projektek közül.

 

A vállalat fennállása óta több mint 500 sikeres projektet menedzselt. Jelenleg az Infosys-szel közös projektek a GuideVision kapacitásának körülbelül 25 százalékát teszik ki és ez a részarány állandóan növekszik. Az együttműködés kezdete óta eltelt egyetlen év alatt összesen 17 projekt indult, amelyekben a két vállalat összesen 12 ügyfelet szolgál ki. További előnyként említendő az Infosys ESM Café szolgáltatáscsomagjának bővítése a GuideVision SnowMirror nevű termékével. Mindezeknek köszönhetően az előfizetések száma az előző évvel összevetve 20 százalékkal emelkedett. „Szeretnénk megőrizni növekedésünk gyors ütemét. A célunk az, hogy 2025-re Európa vezető ServiceNow szaktanácsadási partnerévé, valamint a platformon elérhető szolgáltatások területén az Infosys zászlóshajójává váljunk” – fejtette ki Radovan Krejčí, a GuideVision vezérigazgatója.

 

Vállalati forradalom: A workflow-menedzsment rendszer óriási lökést ad a cégek digitális átalakulásában

A vállalati folyamatok és a munkavállalói felhasználói élmények digitalizációja áll ma a vállalatok stratégiai céljainak homlokterében. Napjainkban a vállalati munkavégzés módjában forradalmi változások mennek végbe, ami egyúttal azt is jelenti, hogy a GuideVision előtt még nagy lehetőségek állnak a további növekedésre. A ServiceNow platform lehetővé teszi a vállalatok intelligens és automatizált munkairányításra történő átállását és egy okosabb, egymással szorosabban összekapcsolt rendszerek által alkotott munkakörnyezet kialakítását. „A küldetésünk a vállalatoknak történő segítségnyújtás abban, hogy a munkát a digitalizáció eszközeivel egyszerűbbé és kellemesebbé tehessék munkavállalóik számára, ami versenyelőnyhöz is juttatja a vállalatokat” – zárja gondolatait Radovan Krejčí.

A GuideVision magyar irodájában 25%-os szakember bővülést terveznek

A további növekedést célzó tervek szoros kapcsolatban állnak a GuideVision munkavállalóinak szakmai továbbképzésébe való jelentős befektetéssel. A jelenleg Európában 290 főt foglalkoztató vállalat számára az oktatás és a szakmai növekedés elsődleges fontosságú. Ezért a vállalat számos olyan oktatási programot szervez, amelyek segíthetik a munkavállalókat karrierjük tovább építésében, valamint új mederbe terelésében és ebben fontos szerep jut humán készségeik fejlesztésének is. A kínálatból természetesen a ServiceNow platformmal kapcsolatos, az iparág élvonalát képviselő szakemberek által vezetett műszaki kurzusok sem hiányoznak.

„A hatalmas tapasztalattal rendelkező profiktól a pályakezdő fiatalokig mindenki megtalálható nálunk, akiknek versenyképes fizetéseket kínálunk. Mindenki tud valamit tanulni a másiktól és ettől működik jól a csapat. Bár több mint egy éve egy multinacionális vállalat részeként dolgozunk, ennek ellenére kiemelten fontos számunkra a családias munkahelyi légkör és a munkavállalói igények rugalmas kezelése. Örömmel fogadjuk a csapatba az új kollégákat, hiszen a jelenlegi 40 fős létszámunkat 52 főre szeretnénk bővíteni a közeljövőben. ” – emelte ki Szabó László, a GuideVision Magyarország ügyvezető igazgatója.

https://www.guidevision.eu

Ajánlott cikk

Black Friday az Afganisztánban éhező gyerekekért

Az UNICEF Magyarország idén is különleges Black Friday akciót hirdet, a cél a gyermekek életének …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás