Divat

Védd meg az állatkísérlet-mentes kozmetikumokhoz való jogodat

Tartsuk fenn a tilalmat! Tudtad, hogy 2022. március 11. a 9. évfordulója annak, hogy az EU a világ legnagyobb állatkísérlet-mentes szépségápolási piacává vált? Végre betiltották a kozmetikai állatkísérleteket – vagy legalábbis ezt hittük. Ám ünneplés helyett most abban a helyzetben találjuk magunkat, hogy kénytelenek vagyunk fellépni az európai vegyészeti hivatalokkal …

Érdekel

Itt a MODIVO új, 2022 tavaszi-nyári kampánya!

Az önkifejezés megváltoztatja a világot A MODIVO legújabb kampányában folytatja a színes világ történetét, melynek az emberiség áll a középpontjában. A legújabb kampányvideó tele van filmes utalásokkal, CGI technológiával, színekkel és inspiráló trendekkel – tökéletesen tükrözi a márka lényegét.  A MODIVO a kampányvideóval egy nosztalgikus, és kifejező utazásra invitál minket …

Érdekel

SZÉPSÉGRIADÓ: A FOREO készlethiányra figyelmeztet anyák napja környékén

A vezető beauty-tech cég, a FOREO előre figyelmezteti kedves vásárlóit, hogy a két legkeresettebb készüléke, a LUNA 3 és a LUNA 3 plus idén tavasszal, az egyik legkritikusabb időszakban, várhatóan anyák napja környékén előreláthatólag nem lesz elérhető. A világjárvány következtében globális mikrochip-válság alakult ki, ehhez még a sanghaji gyáruk logisztikai …

Érdekel

Autizmusban érintett fiatal tehetség grafikái fémjelzik a NUBU új albrendjének különleges, limitált darabjait.

A®TYPICAL Nude by Nubu márkanév alatt mutatkozott be a mai napon az az egyedi ruhakollekció, melyen a grafika egy autizmusban érintett fiatal alkotása. Az új márka tulajdonosai, Garam Judit és Buday Kollárik Tímea egy olyan víziót valósítottak meg, ahol a művészet és a dizájn összefonódik egy fontos üzenettel, társadalmi felelősségvállalással. …

Érdekel

Kifejezetten a női túrázók igényeire szabták a Fjällräven legújabb túranadrágját

A női test egyedi jellemzőit szem előtt tartva született meg a Fjällräven legújabb túranadrágja, az Abisko Trekking Tights Pro. A svéd márka nyolc tervezőnőből álló csapata arra törekedett, hogy a ruhadarab a klasszikus túranadrágok előnyeit egyesítse a sokak által természetjárásra is használt futónadrágok kedvező tulajdonságaival. A túrázók visszajelzései alapján olyan …

Érdekel

Tag Heuer: Új Aquaracer Professional 200

A TAG Heuer az Aquaracer Professional kollekciót az Aquaracer Professional 200 modellel bővíti, mely egy letisztult, stílusos, minden körülmény között viselhető luxus karóra, mely a svájci órakészítő cég négy évtizeddel ezelőtt indult sportórákat gyártó hagyományának méltó folytatása. Az Aquaracer Professional 200 karóra 40 és 30 mm-es rozsdamentes acél változatban is …

Érdekel

Farkas Franciskával, Molnár-Szilágyi Szilvivel és Wilson Lucával ünnepli a kulturális sokszínűséget az InStyle 

A kulturális sokszínűséget ünnepli legújabb lapszámával az InStyle magazin. A címlapon három különleges nő szerepel – bár páratlan szépségek, mégsem a külsejük teszi őket egyedülállóvá, hanem történetük, tetteik és gondolataik. Farkas Franciska, Molnár-Szilágyi Szilvi és Wilson Luca mind megtapasztalták, hogy milyen az, amikor „skatulyába” helyezik az embert, és közös bennük …

Érdekel

itt a Fjällräven és a Specialized első közös projektje, a The Great Nearby

Együttműködésbe kezdett az outdoor ruházatok és a kerékpársport két nagyágyúja: itt a Fjällräven és a Specialized első közös projektje, a The Great Nearby A funkcionalitás, az időtlen dizájn és a teljesítmény jegyében született meg a svéd Fjällräven és a kaliforniai Specialized kerékpárgyártó első közös projektje, a „The Great Nearby”. Az …

Érdekel

A FOREO szembemegy az elavult szépségsztenderdekkel

A svéd FOREO beauty-tech cégnél a női alkalmazottak aránya 70%, közülük 60% vezető pozícióban dolgozik; bizonyítva, hogy a vállalatnál kiemelt érték a nemek közötti és munkahelyi egyenlőség megtartása. Az idei Nemzetközi nőnap alkalmából a FOREO globális kampányt indított “Beauty is statement”  („A szépség egy döntés”) címmel, hangsúlyozva, hogy a szépség …

Érdekel