FRISSS!!!
Home / Galéria / Díjesővel zárta az áprilist az Auchan

Díjesővel zárta az áprilist az Auchan

Tizenharmadik alkalommal rendezték meg a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója” versenyét, amelyen idén kimagasló eredménnyel szerepelt az Auchan Magyarország, ugyanis mind a három nevezett pályázata dobogóra került. Ezúttal hat kategóriában lehetett indulni, az Auchan pedig kettőben kapott aranyérmet és az online/digitális kategóriában az ezüst is az övé lett.

Hat kategóriában érkeztek pályázatok az FMCG-piac szereplőitől a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója 2020” versenyére, amelyből az Auchan Magyarország két kategóriában három díjat is kapott. A Trade Magazin pályázatán az online/digitális kategóriában rögtön az első két helyezést is elhozták, ami nem meglepő, hiszen az utóbbi időszakban a digitalizáció az egyik legfontosabb szerepet játszotta a vállalat életében. Vásárlói hűségprogramjuk, a Bizalomkártya Program már régóta online platformon zajlik, amihez most hozzákapcsolták a digitális adományozást és a kuponakciót is. Az újonnan digitálissá tett aktivitásaikat arany- és ezüstéremmel díjazták. A „Támogasd a hősöket” Bizalompont Adományozási Programmal a mentősök járványhelyzetben nyújtott emberfeletti munkáját szerették volna elismerni és támogatni, ami első helyezést ért a Trade versenyén. Az ezüstérem is az Auchannak járt ebben a kategóriában a „Nyerj egy új Toyota Yaris-t digitális kuponjaiddal” nyereményjátékért. Ezenkívül még egy kategóriát megnyertek, a kereskedelmi kategóriában a karácsonyi Júlia CSR kampányuk vitte el a fődíjat. A kis plüss hódok eladásával a Semmelweis Egyetem II. Számú Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtöttek eredményesen egy életmentő diagnosztikai műszer megvásárlására.

„Büszkék vagyunk arra, hogy vásárlóinkkal közösen ilyen fontos ügyek mellé állhatunk és mindig nagyon jó érzés pozitív visszaigazolást kapni arról, hogy jó úton járunk. Köszönjük az elismeréseket a Trade Magazin csapatának és a szakmai zsűrinek egyaránt!” – mondta el Varga-Futó Ildikó, az Auchan Magyarország kommunikációs és CSR igazgatója.

Ajánlott cikk

Védd ki az utazási veszélyeket illóolajjal!

Ezen a nyáron végre kimozdulhatunk kicsit és utazhatunk. Van, aki a Balatonig megy, de sokan …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás